אופרה וינפרי ערכה מסיבת "וונדר וומן" מפוארת

מנחת הטוק שואו האגדית אופרה ווינפרי ערכה בביתה מסיבה ל-28 ילדים בני 10 בנושא העכשווי ביותר בהוליווד

זמן צפייה: 00:15

כוכבי הוליווד וסלבריטאים אמריקאיים מכל התחומים ממשיכים להתאהב בסרט המדובר והלהיט של הקיץ, "וונדר וומן" בכיכובה של השחקנית הישראלית גל גדות. בין המתאהבים אפשר למנות עכשיו כעת את  אופרה וינפרי, מנחת הטוק שואו האגדית שאירחה אמש (ג) בביתה קבוצת ילדים וחגגה איתם את יציאת הסרט.

עוד ברשת תרבות ובידור:

הקמפיין הסקסי של כוכבת איט גירלז קים וויס

האם טום קרוז וניקול קידמן יתאחדו?

האסירות של "כתום זה השחור חדש" פרועות מאי פעם

לאורך הקריירה המפוארת שלה, אופרה התעסקה לעיתים תכופות בצדקה ובפעילות ענפה למען מטרות חשובות. החלטתה לערוך מסיבה בנושא "וונדר וומן" ל-28 ילדים בני 10 הגיעה מדימוי החשוב של כוח נשי שבא ליד ביטוי בסרט. המסיבה כללה מוצרים רבים ומרצ'נדייז של הסרט כמו כפכפים וכוסות פופקורן על גביהם התנוססה תמונתה של גדות מהסרט.  בלטה במיוחד העוגה המרשימה בדמותה של גדות. גדות עצמה התרגשה מהמחווה ופרסמה את הפוסט הבא בחשבון הטוויטר שלה בתוספת הסרטון המקורי שוינפרי העלתה לחשבון האינסטגרם שלה:

העוגה נוצרה על ידי חברת העוגות המפורסמת "צ'ארם סיטי" וכללה עיצוב של דמותה של גיבורת העל שהיא בעמידת האיקס המוכרת שלה. האירוע נחגג בסימן "יום הוונדר וומן הבינלאומי", מסתבר שיש יום כזה. יום הוונדר וומן הרשמי התקיים ב-3 ביוני, באותו סוף שבוע בו יצא הסרט לאקרנים.

Almost ready #wonderwoman

A post shared by Oprah (@oprah) on

#wonderwoman party planning.

A post shared by Oprah (@oprah) on

המסיבה של אופרה עסקה בהשפעה המטורפת של הסרט בתרבות הפופולארית, במיוחד דובר על איך הסרט משפיע על ילדים. החשיבות של סרט גיבורי על אותו ביימה אישה ובו מככבת אישה בתפקיד הראשי ברורה מאליה והאמירה החיובית שלו על שיווין מגדרי היא משהו שחשוב להנחיל אצל ילדים ובני נוער.בעוד עולם גיבורי העל נשלט ברובו על ידי גברים, הסרט מספק לצופיו הצעירים דמות נשית חזקה ורול מודל לחיקוי.