המאבק בוירוס הקורונה: כוכב רשת ישראלי אסף 150 אלף מסכות פנים לתרומה

רז גל-אור, כוכב רשת ישראלי המפורסם בסין, אסף 150,000 מסכות פנים בישראל ושלח אותם למחוזות בסין המתמודדים עם וירוס הקורונה: "ברגע שהשגנו את הציוד, כל הטיסות לסין התבטלו. במזל בסוף הצלחנו לשלוח את הציוד"

זמן צפייה: 03:33

רז גל-אור, כוכב רשת ישראלי המפורסם בסין, שוהה בימים אלה בישראל אך הוא לא היה יכול להישאר אדיש נוכח מצבה העגום של סין המתמודדת עם וירוס הקורונה המשתולל במחוזות המדינה. "כולם תקועים בבית והם מנסים לקנות מסכות פנים - שאין כמעט", מספר גל אור. "ברגע שהבנו את הסיטואציה, החלטנו שאנחנו רוצים לעשות הכל כדי לגייס כמה שיותר תרומות".

גל-אור החליט להרים מיזם ברשתות לאיסוף תרומות ובתוך 24 שעות גויסו 150 אלף מסכות פנים, כפפות וחלוקים רפואיים אשר צפויים להגיע בזמן הקרוב למחוז 'חוביי' שבסין.

לפי דבריו של גל-אור, לאחר שהציוד נאסף הוא נתקל בקושי לשלוח אותו בעקבות ביטולן של טיסות רבות מרחבי העולם אל סין: "ברגע שהשגנו את הציוד, כל הטיסות לסין התבטלו. במשך שלושה ימים לא ידענו מה לעשות, ואיכשהו במזל, הצלחנו בסוף לתפוס טיסה ולשלוח את הציוד לסין".

עוד מציין גל-אור כי התרומה שארגן לא תפגע ביכולתה של ישראל להתמודד עם וירוס הקורונה, אשר בימים אלה נמצאת בכוננות שיא לקראת הגעתו של הוירוס לישראל: "דיברתי עם המפעלים יש מלאי מספיק לאנשים, לבתי חולים ולצבא".

צפו בראיון המלא מתוך "הצינור"