איזה קליפ עקף את "גאנגאם סטייל" כוידאו הנצפה ביותר ביוטיוב?

הלהיט "גאנגאם סטייל" הוא כבר לא הנצפה ביותר ביוטיוב. אז מי קטפו במפתיע את התואר הנחשק?

זמן צפייה: 00:15

חדשות טובות לכל שונאי גאנגאם סטייל: זה זה סוף סוף קרה, השיר הקוריאני המדבק ששיגע מליונים, הטריד את מנוחתם של מליונים אחרים וזכה לגירסאות קאבר ושימושים בלתי נפסקים בכל מדיה אפשרית (כפי שניתן לראות בוידאו מעלה) הוא כבר לא הוידאו הנצפה ביותר ביוטיוב. אחרי 5 שנים בהן הוא החזיק את התואר הנחשק, מי עקף אותו בסיבוב?

[youtube_embed youtube_id='9bZkp7q19f0']

אין ספק ש"גאנגאם סטייל" הוא אחד מסיפורי ההצלחה הביזאריים ביותר של השנים האחרונות. אבל חמש שנים אחרי שהלהיט הפך את יוצרו הקוריאני סיי (Psy) בן ה-39 לשם דבר בינלאומי והקליפ המפורסם שלו בו מוצגים אותם צעדי ריקוד מפורסמים, זכה בתואר הנחשק "הוידאו הנצפה ביותר ביוטיוב", בוצע מחטף מכיוון בלתי צפוי. אז מי שבר שיא של 2,894,426,475 צפיות וזכה בתואר? ביונסה? אד שירן? טיילור סוויפט? סטטיק ובן אל? ובכן, לא.

עוד ברשת תרבות ובידור:

האודישן של ג'ון סנואו למשחקי הכס נחשף

בשורות משמחות למעריצים של גאנז אנד רוזס

מיילי סיירוס בצעד בלתי הפיך למען הטבעונות

את השיא שברו הצמד המפתיע, ויז קליפה וצ'רלי פות'. שיתוף הפעולה בין השניים הוביל לשיר See You Again שהפך לשיר הנושא של שובר הקופות "מהיר ועצבני".

[youtube_embed youtube_id='RgKAFK5djSk']

נכון לכתיבת שורות אלו, הוידאו של הקליפ לשיר עומר על 2,902,764,763 צפיות! בהחלט מספר בלתי נתפס. פות' שרק גילה בעצמו על שבירת השיא, צייץ על כך בחשבון הטוויטר שלו:

 

השיר ליווה את הכתוביות בסיום הסרט "מהיר ועצבני" כמחווה מרגשת לפול ווקר שנהרג בתאונת דרכים לפני סיום הצילומים. השיר זכה בפרסים רבים אחר שיחרורו והגיע למקום הראשון במצעדי המוזיקה  ב-26 מדינות שונות. הוא מפורסם באקורדים המרגשים שלו. הקליפ מורכב מאימג'ים של צ'רלי וויז ומציג מספר רגעים אמוציונליים מהסרט.