איתי לוי, עומרי 69 סגל ושלומי לוי בסינגל חדש: "הלו ממי"

שלושת המוסיקאים הצעירים חוברים יחד ומוציאים את הלהיט החדש של הקיץ "הלו מאמי"

זמן צפייה: 03:32

לאחר הלהיט המוצלח האחרון שהוציא הזמר איתי לוי, "פרח בשממה", הוא מוציא היום סינגל נוסף הנושא את השם "הלו ממי" יחד עם עומרי 69 סגל ושלומי לוי, מתוך אלבומו השלישי בדרך להופעת בכורה בקיסריה שתתרחש באוגוסט הקרוב. אין ויכוח שלוי הופך לאט לאט לאחד מהאמנים הצעירים המצליחים והבולטים בישראל. מעבר לעשייה המוזיקלית הרחבה, הזמר פורץ ללב המיינסטרים הטלוויזיוני והקולנועי כאשר בימים אלו מצטלם לעונה החדשה של "מחוברים" שתעלה בקרוב ב-hot. בנוסף נבחר לבצע את שיר הנושא לסרט הקולנוע המדובר "ג'סטה" בכיכובו של און רפאלי שייצא בקרוב למסכים.

עוד ברשת תרבות ובידור:

דנה אינטרנשיונל עם סינגל חדש: רותי

וין דיזל חושף את ביתה הקטנה של גל גדות

מה חשבנו על המופע של נתן גושן?

עומרי 69 סגל הוא זמר, מפיק, כותב ומלחין שעובד עם גדולי האמנים בארץ. מחזיק בארסנל עשרות להיטים עם מילוני צפיות ביוטיוב. בתחילת 2012 הוציא סגל את אלבומו הראשון "נלחם בשביל עצמי" שאותו הפיק. השיר ״הלו מאמי״ ממשיך את קו האלבום החדש שלו, שעתיד לצאת בקרוב, עם עוד המון הפתעות ושיתופי פעולה מעניינים.

איתי לוי, עומרי 69 סגל ושלומי לוי

Hevi Levi (שלומי לוי) מפיק ו- DJ בינלאומי, מייצר מוזיקת מינסטריים עולמית המדורגת במקומות הגבוהים בעולם. חצי מהצמד Levi & Suiss החתום על להיטים בינלאומיים גדולים בתחום הדאנס וההיפ הופ, השירים שלו נתמכים על ידי מיטב האומנים הבינלאומים כגון, דיויד גואטה, ארמין ואן ביורן, הארדוול ועוד וכיום עובד בצמוד עם מפיקים ואמנים בינלאומיים כגון, סולו לוצ'י, MIA, כריס וויליס, ווקה פלאקה פליים ועוד. לוי עובד בימים אלו על אלבום ישראלי שבו יארח את מיטב האומנים בישראל.

השיר נכתב והולחן ע"י עומרי 69, רון ביטון ומאור שטרית ומדבר על דור הבחורות שנמצאות כל היום בפלאפון וברשתות הדיגיטליות בלי רגע של שקט ולא נותנות יחס לבן הזוג.