עילי בוטנר וילדי החוץ בסינגל חדש "חבק אותי"

אדר גולד זוכה בתפקיד הסולנית בשיר החדש של "עילי בוטנר וילדי החוץ" כחלק מהאלבום "בית?"

זמן צפייה: 04:36

עילי בוטנר ו"ילדי החוץ" לא נחים לרגע, אחרי שהרחיבו את המשפחה וצירפו לשורותיהם שני זמרים חדשים להרכב (תום גפן וגל לוגסי), הם עובדים בימים אלה על אלבום  חדש "בית?" ממנו שמענו כבר שני סינגלים: "היי" בו אוהד שרגאי היה הסולן ו"הכל נגמר: בו  גפן היה הסולן. היום יוצא סינגל שלישי "חבק אותי" והפעם בתפקיד הסולנית אדר גולד הנפלאה. צפו בוידאו

לפני שנה וחצי ראה אור אוסף הלהיטים הכפול שלי בוטנר ("מילים, לחן, גיטרות") בו סיכם היוצר עשור ראשון של פעילות, שלושה אלבומי אולפן, וסיבוב הופעות מוצלח אשר נמשך לא פחות מחמש שנים רצופות - יחד עם ההרכב "ילדי החוץ".

עילי בוטנר וילדי החוץ

את העשור השני לפעילותו הוא פותח עכשיו עם אלבום אולפן חדש (רביעי במספר) ואישי במיוחד, הרכב מוגדל ורענן, וסיבוב הופעות אשר אמור להעלות הילוך ולטפס מדרגה.

האלבום החדש, "בית?" עוסק בצורה כואבת וישירה בנושא המוכר, לצערנו, עבור רבבות אנשים בישראל.  גירושים של הורים, בית שמתפרק, והכל - מזווית ראייה של הילדים הנקלעים לרעידת אדמה רגשית, כזו המלווה אותם – בעל כורחם – לכל אורך חייהם.

ביים את הקליפ, ניב עשת כהן. צילום: פיוז׳ן, רון כהן, ניב עשת כהן. עריכה: רון כהן. ההופעות הקרובות של "עילי בוטנר וילדי החוץ" יתקיימו ב- 24.6 באמפי' מיני ישראל לטרון וב-22.7 זאפה אמפי שוני בנימינה.

 

עוד ברשת תרבות ובידור:

הפריקוול ל"נוסע השמיני" לא מגיע לקרסולי המקור

הסנדק איננו: כריס קורנל השאיר מורשת מפוארת

7 סיבות שבגללן אנחנו מחכים לעונה החדשה של פולמון