עידן יניב עם סינגל חדש בדרך לאלבום שישי

צפו בקליפ לסינגל "מי", השיר החדש של הזמר האהוב עידן יניב שעובד בימים אלו על אלבום נוסף

אחרי שנים של עשייה מוסיקלית, הצלחה לא מבוטלת, יצירת להיטים ממכרים שזכו להשמעות בתחנו הרדיו ברחבי הארץ כמו "חושב עליה" ו"סרט הודי" וצבירה של קהל מעריצים נאמן, נדמה שהזמר בן ה-30 עידן יניב לקח הפסקה מעולם המוזיקה. אבל יניב לא אמר את המילה האחרונה לפני כשנתיים הוציא את אלבומו החמישי במספר "בדרך לעצמי" שבו שיתף פעולה עם אמנים נוספים כמו איזי ואדיר גץ והיום הוא עובד על אלבומו השישי.

הסינגל הראשון מתוך האלבום שיוצר אור היום "מי" מציג פרק נוסף בדרכו המוזיקאלית ובחייו של הזמר והיוצר. ב"מי" משתף פעולה עידן לראשונה עם ארז רוסו (חצי מהצמד רוסו וויינברג) כמפיק מוזיקלי.

עידן יניב
עידן יניב

"מהשמיעה הראשונה ״מי״ נגע בי. הטקסט האישי והאינטימי בשילוב ההרמוניה המיוחדת, פתחו אצלי חדרים נעולים בלב. אני שמח על שיתוף הפעולה עם המפיק והמעבד, ארז רוסו. בעבודה איתו באולפן הרגשתי איך המפגש בין שני עולמות מוסיקליים שונים מצליח ליצור עולם חדש ומרענן.״ מספר יניב. הסינגל החדש מלווה בקליפ  אומנותי בבימויו של גיא איציק. צפו בוידאו:

[brightcove_iframe video_id='entertainment-music-news-052' autoplay='1' credit='' desc='' kid='1_90wotd2d' duration='216']

ההופעה הקרובה של עידן יניב תערך בצוותא בתל אביב ב-3.4

עוד ברשת סלבס: