נסיכה מדליקה: לינה מחול וויל סמית' כובשים את בריטניה

השחקן ההוליוודי וויל סמית ביקש מזוכת העונה השנייה של "דה וויס" להופיע בפסטיבל אירופאי נחשב

זמן צפייה: 00:23

זוכת העונה השנייה של "דה וויס ישראל" לינה מחול ממשיכה לכבוש את בריטניה וסלבס נחשבים ברחבי העולם. אחרי המחמאות שגרפה מאלישיה קיז גם וויל סמית' מצטרף לחגיגה. לאחר שהצטרפה מחול, לסיבוב ההופעות הענק של הרכב הבנות ליטל מיקס (כל הכרטיסים ל-37 ההופעות הצפויות בבריטניה אזלו מראש), ו 2 להיטים שלה כבשו את הטופ 10 במצעד הקול קאטס בבריטניה, אתמול היא חגגה יחד עם סמית' בהופעת ענק בפסטיבל מהנחשבים ביותר בבריטניה – Live Wire Festival.

עוד ברשת תרבות ובידור:

מי האחים הכי גרועים במשחקי הכס?

המחזמר "היירספריי" מוכיח שאין דבר כזה מתוק מדי 

איך הסרט "טירת הזכוכית" הצליח לרגש אותנו עד דמעות?

היי גירל! וויל סמית' ולינה מחול

השחקן ההוליוודי, עוקב כבר פועלה של מחול וכך הזמין אותה לפתוח את הפסטיבל הענק בנוכחות עשרות אלפי אנשים בקהל. מחול ביצעה שלושה שירים ביניהם גם קאבר מפתיע ללהיט הגדול של קלין בנדיט Symphony.

להזמנה כזאת לא אומרים לא...

השניים שוחחו ארוכות, וסמית' בחמיא למחול: "אני מאוד אוהב אותך ואת הקול שלך ואת מדהימה". בנוסף, מחול זכתה למחווה מרגשת כאשר סמית' הצטלם  לצידה בדיוק באותה פוזיציה כפי שהצטלם עם אשתו בטקס האמי האחרון ואמר: LADIES AND GENTELMAN – THE ONE AND ONLY LINA

מרגיש לכם מוכר?

בימים אלא סמית' מככב ב"אלאדין" בלונדון ולינה כאמור תצא לסיבוב ההופעות הענק עם ליטל מיקס, וגם תשחרר בקרוב את הסינגל החדש שלה שיגיע אחרי CAN'T KEEP FALLIN' המצליח. השניים קבעו להפגש שוב בקרוב.

לינה מחול כובשת את הקהל
גאים בך לינה

קרדיט צילום: Lara Goodfellow