האפליקציה הישראלית שהיא רשת חברתית של מוזיקה

אפליקציה חדשה מציעה לכם לשמוע מוזיקה בזמן אמת יחד עם כל החברים, וגם פיצ'רים מסקרנים נוספים

השבוע הושקה אפליקציית מוזיקה ישראלית ייחודית. "MUGO" היא אפליקציית מוזיקה חברתית המאפשרת לחבריה לשמוע יחד את אותו השיר בזמן אמת, לשתף מוסיקה, לעקוב אחר משתמשים עם טעם מוסיקלי דומה ולשתף פלייליסטים בין חברים. היא כוללת גם את הפיצ'רים הבאים: Music around Me – פיצ'ר המאפשר לראות על גבי מפה מה הם השירים המתנגנים כרגע באזור של המשתמש ולהאזין להם, I Feel like – המאפשר האזנה לשירים על פי מצבי רוח שונים בהתאם לתיוג הרגשי שהמשתמשים העניקו לשירים, צ'אט בזמן אמת בעת האזנה משותפת לאותו שיר ועוד.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-music-news-083' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_ncw2wp9n' duration='124']

מייסדי האפליקציה הם אורי סגל, שי גולדברג ורומן סלוצקי, שגייסו מיליון דולר בגיוס SEED ראשוני ממשקיע אסטרטגי בין לאומי וכן ממשקיעים פרטיים מישראל, גרמניה וארה״ב. מאחורי "MUGO" עומדת טכנולוגיית "LIVE Share", עליה רשמה החברה פטנט, המאפשרת למשתמשים להאזין יחד בזמן אמת לאותו שיר, על אף שהוא לקוח מספקי מוסיקה שונים, ולהסתנכרן בדיוק על אותה נקודה בשיר.

המייסדים (מימין לשמאל - רומן סלוצקי CTO, אורי סגל CEO, שי גולדברג VP Product)
המייסדים (מימין לשמאל - רומן סלוצקי CTO, אורי סגל CEO, שי גולדברג VP Product)

"MUGO" היא סוג של רשת חברתית שהופכת את המוסיקה לחוויה קבוצתית. "מוסיקה תמיד היתה חוויה חברתית. בעידן המובייל החוויה הפכה לאישית, כל משתמש מקשיב למוסיקה לבד במכשיר שלו, דרך יו-טיוב או בתשלום חודשי לספקי מוסיקה שונים. במידה והמשתמש מעוניין לשתף מוזיקה או להשתתף בחוויה חברתית הקשורה למוזיקה, הוא נדרש 'לקפץ' בין מספר אפליקציות והחוויה שיקבל תהיה מאד בינונית. MUGO מחזירה את ההאזנה לחוויה קבוצתית רחבה", אומר אורי סגל, מייסד ומנכ"ל MUGO.

"בדומה לחווית המשתמש באפליקציות כמו אינסטגרם, בהן אנו מעלים ומשתפים תמונות ממקורות שונים במקום אחד, ב- MUGO אנו שומעים ומשתפים מוסיקה יחד, ממקורות שונים, באפליקציה שהיא רשת חברתית וגם נגן מוסיקה ברמה הגבוהה ביותר".

סקרנים? לינק להתקנת האפליקציה: http://install.mugo.co/

עוד במוזיקה:

לאחר הפיצוץ בהופעתה: אריאנה גרנדה מגיבה

מנטור לחיים: אברהם טל ובניה ברבי כובשים את קיסריה