ענבל ביבי, כוכבת הילדים שחשפה שנאנסה, מסבירה מדוע לא הגישה תלונה במשטרה

​כוכבת הילדים מספרת על האונס שעברה ומסבירה למה היא לא חושפת את שם האנס ומגישה תלונה נגדו במשטרה, "ארגיש כאילו אני חווה אונס שני, מספיק שהאנס לקח לי את השליטה על הגוף שלי". צפו בקטע

ענבל ביבי
ענבל ביבי | צילום: דיג

אמש (ראשון) הוציאה ענבל ביבי, זמרת ומשתתפת בהצגות ילדים, סרטון לרשת באורך 10 דקות בו היא מדברת על האונס שעברה ועל הסיבות מדוע בחרה לא להתלונן במשטרה. הכל התחיל מהצהרה פומבית שלה ב"מצעד השרמוטות" שם אמרה מול קהל שהיא נאנסה מול דמות מוכרת בתעשייה.

אתמול העלתה ביבי לעמוד הפייסבוק שלה סרטון של יותר מעשר דקות בו היא מספרת בין היתר על הסיבה שהחליטה לחשוף את הסיפור האישי. "עשיתי את זה הייתה כדי לתת לגיטימציה לאנשים אחרים לעשות אותו דבר ואולי להתחיל תהליך החלמה דומה לשלי. נתקלתי בתגובות ממש קשות של 'אם את לא מגישה תלונה את חלק מהפשע' ואני מודה שקצת קרס עליי עולמי".

 

לעוד כתבות שאולי יעניינו אתכם:

מי תקף את גל גדות בגלל היותה ישראלית?

עידן עמדי על עדי ביטי: "היא לא מבינה את הנזק שנעשה לה"

 

"אני ארגיש כאילו אני חווה אונס שני", אומרת ביבי בסרטון, "אני לא רוצה לחוות את הכל שוב מחדש, שיאשימו אותי ושישפילו אותי. לא בחקירות משטרה או עורכי דין שיחפשו להוכיח שאני אשמה, מספיק שהאנס לקח לי את השליטה על הגוף שלי. אני בן אדם עם שם, ונאנסתי ובכיתי וכאבתי. ולמרות כל זה - אני לא חלשה".

 

ביבי מסרה אמש למערכת "הצינור" כי מבחינתה המסר הכי חשוב שהיא רצתה להעביר היה שאין מקום לשפוט נפגעות אונס ושהיא עומדת מאחורי ההחלטה שלה לא ללכת משטרה.

 

צפו בסרטון המלא מעמוד הפייסבוק של ענבל ביבי: