אשת המסתורין: טיילור סוויפט מצאה דרך מקורית להציג אלבום חדש?

לפני שלושה ימים "נעלמה" טיילור סוויפט מהרשתות החברתיות ומהאינטרנט - עד שמעריצים שלה החלו למצוא רמזים לאלבום חדש בשורות קוד חידתיות ובפוסטים באינסטגרם

טיילור סוויפט בטקס ה-CMA
טיילור סוויפט בטקס ה Cma | צילום: גטיאימג'בנק/GettyImages

בשנת 2017, אמנים כבר מצאו כמה דרכים יצירתיות להודיע על אלבומים חדשים - אבל נראה שטיילור סוויפט הצליחה להתעלות גם על זה.

 

בימים האחרונים, וליתר דיוק 3 שנים בדיוק אחרי צאת הלהיט "Shake it off", מחקה הזמרת הפופולרית בת ה-27 את כל התוכן בחשבונות המדיה החברתית שלה, והגדילה לעשות כאשר הפילה את אתר האינטרנט הרשמי שלה. אין יותר ציוצים, ריטוויטים, פוסטים בפייסבוק, תמונות או וידאו באינסטגרם ובטאמבלר. אפילו בחשבון המוזיקה שלה ביו-טיוב, VEVO, נמחקה תמונת הפרופיל שלה. היא גם הפסיקה לעקוב אחרי כולם.

 

וכאן זה מתחיל להיות ממש מסובך וגיקי.

 

המעריצים המבולבלים הלכו לחפש את שורת הקוד של האתר שנפל, וגילו שם לינק לג'אווה סקריפט בשם Ivegotablankspace - שורה מתוך השיר Blank Space מאלבומה הקודם. לחיצה על הקוד מובילה לעוד דף שנראה סתום במבט ראשון, אבל מופיעה בו שורה שמהווה למעשה כתב חידה: אם מעבירים אחורה כל אות במשפט שפורסם שם, מתקבלת השורה That's what you don't see - "זה מה שאתם לא רואים".

 

 

מכאן, גועשות הספקולציות. מעריצים בטוויטר מפמפמים את ההאשטאג #TS6IsComing ("השישי של טיילור סוויפט מגיע), ויש שמצאו רמיזות גם במודעה שהתפרסה על עמוד שלם בניו יורק טיימס, ולפיה "משהו מדהים יקרה ביום שני (כמו כן, יהיה ליקוי חמה)":

 

 

טיילור סוויפט וסלינה גומז בטקס פרס הגראמי 2016
טיילור סוויפט וסלינה גומז בטקס פרס הגראמי 2016 | צילום: רויטרס

אתר הבידור "Entertainment Tonight" מצא רמזים נוספים: על פי חיפוש בתכני Direct TV, מתברר כי סוויפט עתידה להופיע בתוכנית הבוקר "גוד מורנינג אמריקה" ב-31 באוגוסט הקרוב, בדיוק 13 ימים לאחר יום ההיעלמות שלה.

 

13, כך כותבים המעריצים, נחשב למספר המזל של סוויפט; כמו כן, שלושת הפוסטים האחרונים שהעלתה באינסטגרם כללו 13 אמוג'יז של מחיאות כפיים בפוסט על שיר חדש של חברתה הטובה סלינה גומז; 13 סימני קריאה בפוסט על להקת HAIM; ו-13 אותיות בשורה האחרונה בפוסט בו התלהבה משיר חדש של לורד.

 

אז מה כל זה אומר? האם אנחנו צפויים לשיר חדש השבוע? לאלבום חדש? מה שבטוח, סוויפט הצליחה ליצור הרבה מאוד באזז סביבה בימים האחרונים - בלי לומר מילה.