מיוחד: רותם אור ברמיקסים לאלבום החדש

רגע לפני שיוצרת האינדי המקומית תשיק אלבום בכורה מדובר, היא מעניקה לגולשי נענע10 הזדמנות להאזין לגרסאות גרוב לשירים מתוכו. לשמוע רותם אור אחרת

רותם אור
רותם אור | צילום: נעה מגר

רותם אור, יוצרת וזמרת מקומית עם השראה מקייט בוש ועד מוזיקה אלקטרונית עכשווית, תשחרר בסוף החודש את אלבומה המלא הראשון - "Hard Magic" - אחרי שמונה שנות עשייה. אחרי שחידשה את לאונרד כהן ואת טום ווייטס, היא  מציגה אלבום בכורה שכולו הוקלט ובושל בהפקה עצמית שבנתה קונספט של סאונד, הפקה והגשה משלה.

 

במקביל, אור תשחרר בנפרד גם גרסאות רמיקס של המפיק Rejoicer לשירים מהאלבום - וכעת היא מעניקה לגולשי נענע10 הזדמנות בלעדית לשמוע קצת גרוב ואפילו מספרת לנו למה החליטה להוציא אותן. "בתור אדם שאוהב טווח רחב של ז'אנרים מוזיקליים, תמיד קצת העציב אותי שאני לא יוצרת שירים שמחים במיוחד, או לפחות כאלה 'רקידים'", היא מודה. "במהלך העבודה על אלבום הבכורה שלי פניתי ליוב, או איך שאתם מכירים אותו ריג'ויסר, שייקח את השירים מהאלבום, ימקסס אותם מחדש, יכניס לתוכם את ה-"Raw Beats" שלו ויכניס בהם גרוב".

 

האזינו לרמיקס: "This Is What You All Came For"

האזינו לרמיקס: "Scholarships"

האזינו לרמיקס: "Secret Particles"

"לכל מוזיקה יש מקום וזמן. שירים כמו שלי אולי מתאימים לסיטואציות מסוימות יותר מאחרות, וזה בסדר, אבל בפעם הראשונה ששמעתי את הרמיקס של ריג'ויסר לשיר שלי מתנגן במערכת המרשימה של אחד הברים, הרגשתי כאילו חדרתי בעזרתו לטריטוריה חדשה שלא הייתה לי גישה אליה עד אז. אנשים רוקדים למילים ומוזיקה שאני הקלטתי? זה ממש מגניב!", נזכרת אור. "אחד הדברים שאני הכי אוהבת בטראקים של ריג'ויסר - בדרך כלל קטעים קצרים מאוד שמשאירים טעם של עוד - הוא שלא מרגישים מכונה שעומדת מאחורי הביט. להיפך, ממש מרגישים את הבנאדם, את ההשפעות המוזיקליות הנרחבות שלו, והרבה נשמה".

 

את הרמיקסים Rejoicer בישל באולפן בברלין, באדיבות Raw Tapes Records. אם אהבתם את מה ששמעתם, אלבום הבכורה של רותם אור, "Hard Magic", יושק בהופעה מיוחדת ב-24 במאי בתיאטרון תמונע בתל אביב, עם עמית ארז כאורח מיוחד.

 

>>> לעוד תרבות ובידור