רשמית: לני קרביץ יופיע באוקטובר בישראל

הזמר יגיע להופעה אחת בארץ, שתתקיים בפארק הירקון ב-6 באוקטובר. מכירת הכרטיסים למופע של קרביץ תחל ב-31 למאי, במחיר של בין 360 ל-750 ש"ח

לני קרביץ
לני קרביץ | צילום: יח"צ

היוצר והזמר הבינלאומי לני קרביץ יגיע בסוף הקיץ להופעה אחת בישראל. כוכב הרוק בן ה-47, יופיע בגני יהושוע שבפארק הירקון שבתל אביב במוצאי שבת, ה-6 באוקטובר, כך נחשף היום (רביעי) באופן רשמי. מכירת הכרטיסים למופע תחל ביום חמישי, ה-31 במאי באתר "לאן" ולמחרת גם בקופות הכרטיסים.

 

קרביץ, יופיע בארץ במסגרת סיבוב ההופעות לקידום אלבומו "Black and White America" - במופע שישונה באופן חד פעמי לבקשת קרביץ לשם "Black and White Israel". הרוקר הוותיק היה אמור להופיע בעבר בארץ, אך ביטל את הופעצתו המתוכננת ב-2007 בשל לחץ של גורמים אנטי-ישראליים. כעת, כאמור, הוא יגיע במסגרת סיבוב הופעות עם שירים בסגנון פאנק, r&b ומוזיקת עולם, שאותם הוא מתאר כ"העבודה הטובה ביותר שעשיתי עד כה. יהיה ממש מלהיב לנגן את המוסיקה החדשה בהופעות חיות".

 

על הפקת ההופעה אחראי גד אורון, כשמחירי הכרטיסים ינועו בין 360 ש"ח ל-750 ש"ח במתחם טבעת הזהב. כמו כן, יינתנו הנחות ברכישת הכרטיסים למי שכבר רכש כרטיס להופעה של להקת גאנז אנ' רוזס, וכן למנויי שירות MUSIX שיוכלו לרכוש כרטיסים בהנחה בעשרת ימי המכירה הראשונים.

 

>>> לני קרביץ: "אנשים יהרגו אחד את השני בטלוויזיה"

 

>>> לעוד תרבות ובידור