רג'ינה ספקטור תגיע לישראל להופעה מיוחדת

היוצרת והפסנתרנית שכבשה את קיסריה ואת הקהל הישראלי חוזרת להופעה נוספת בקיץ הקרוב

שלוש שנים לאחר ביקורה האחרון בישראל, רג'ינה ספקטור, היוצרת והפסנתרנית המוכרת לכולנו מהשיר "You've Got Time" מהפתיח של הסדרה "הכתום זה השחור החדש", תגיע להופעה נוספת (ושלישית במספר בארץ) בקיץ הקרוב.

[youtube_embed youtube_id='w9_isl1jjHc']

לספקטור רומן ארוך שנים עם ארץ הקודש. כבר ב-2007 היא הגיעה לכאן לראשונה וכישפה את הארבי בתל אביב עם שתי הופעות סולד אאוט.  ב-2013 היא חזרה ארצה וכבשה את הבמה הנחשבת ביותר בישראל הלא היא במת קיסריה. הופעתה הקרובה בארץ תתקיים ב-19 באוגוסט באמפיפארק רעננה.

[youtube_embed youtube_id='MMEpaVL_WsU']

ספקטור היא יוצרת ופסנתרנית המוערכת במיוחד על ידי הקהל הישראלי, הופעתה הקרובה ברעננה, היא חלק מטור עולמי סביב אלבומה השביעי, שיצא ב2016 "Remember Us To Life" וזכה לביקורות נלהבות. היא מגיעה אלינו לאחר סיבוב סולד אאוט בארצות הברית שכלל הופעות ברדיו מיוזיק הול ניו יורק, אודיטוריום ריימן בנאשוויל ועוד.

[youtube_embed youtube_id='BAy4RMI82NQ']

ספקטור נולדה בבררית המועצות למשפחה יהודית והחלה לנגן על פסנתר בגיל 6. כשהייתה בת 9 משפחתה היגרה לניו יורק, שם המשיכה בלימודי נגינה קלאסית. בנעוריה החלה גם לכתוב שירי פופ והוציאה את אלבומה הראשון ב2001. ב 2002 יצא אלבומה Songs וב 2004 יצא Soviet Kitsch שהפך אותה לשם מוכר, זכה לאהדת המבקרים ואיגד סביבה קהל נאמן. ב 2006 הוציאה את אלבום הפריצה הבינלאומי שלה Begin To Hope שהגיע למעמד של אלבום זהב והוביל אותה לבימות הפסטיבלים הגדולים בעולם.

[youtube_embed youtube_id='wigqKfLWjvM']

עוד ברשת תרבות ובידור:

מי בת הזוג החדשה של מייקל לואיס?

זה רשמי: תהיה עונה נוספת ל-"13 סיבות למה"

אתם בחרתם: מי היא מלכת הביקיני של הישרדות?