אניה בוקשטיין תחמם את The Chainsmokers

הזמרת והשחקנית תחמם את יוצרי הלהיטים האלקטרוניים כשאלו יגיעו להופעה בישראל בחודש הבא

זמן צפייה: 00:31

הקריירה המוזיקלית של אניה בוקשטיין ממשיכה להמריא ובגדול. אחרי שהשיר "רוקדת", זכה להצלחה מטורפת, הושמע ללא הרף בתחנות הרדיו השונות וגרם לרבים להתמכר, השחקנית והזמרת המשיכה את שיתוף הפעולה המוצלח עם המפיק והדי ג'יי הבינלאומי עופר ניסים והוציאה את "ילד או גבר", סינגל נוסף ואחרון לפני יציאת האלבום החדש שלה אשר יראה אור בסוף הקיץ.

אנייה בוקשטיין
אנייה בוקשטיין | צילום: צילום: אורית פניני

עוד ברשת תרבות ובידור:

האודישן של ג'ון סנואו למשחקי הכס נחשף

בשורות משמחות למעריצים של גאנז אנד רוזס

מיילי סיירוס בצעד בלתי הפיך למען הטבעונות

כעת היא כובשת פסגה נוספת. בתחילת החודש הבא, 3.8, צמד יוצרי הלהיטים האלקטרוניים החם ביותר בעולם הפופ, The Chainsmokers, יגיע להופעה אחת בישראל בלייב פארק, ראשון לציון ואניה תהיה זאת שתחמם אותם. בוקשטיין תופיע יחד עם DJ מיכל שר, אשר מתקלטת ברחבי העולם בפסטיבלים ומסיבות – כולל איביזה, יוון, גרמניה, בלגיה, הולנד, שוודיה וכו’ .

[brightcove_iframe video_id='entertainment-music-news-024' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_6ehbyyy3' duration='266']

"אני מאוד שמחה על ההזדמנות להיות המופע הפותח של  ההרכב הכי לוהט היום בעולם ה"צ'יינסמוקרס", שם אתן טעימה מהמופע החדש שבדרך יחד עם הדי-ג'יית מיכל שר. אנחנו  מתכננות להעיף את הקהל באויר" מסרה בוקשטיין.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-music-news-095' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_oel980ht' duration='242']