הסלבריטאים מפרגנים לאליאנה ועוז זהבי בבכורה של "פשוט לאהוב"

בחמישי האחרון התקיימה פרימיירה חגיגית של המחזמר "פשוט לאהוב" שמשכה אליה כוכבים חמים מהביצה

זמן צפייה: 02:00

ביום חמישי האחרון, התאספו סלבריטאים רבים בתאטרון הקאמרי בתל אביב לכבוד הצגת הבכורה של "פשוט לאהוב", המחזמר החדש והמסקרן של התאטרון, בכיכובם של אליאנה תדהר ועוז זהבי. על השטיח האדום פסעו כוכבים ותיקים ומכובדים לצד שחקנים צעירים, כוכבי ילדים ותגליות מהשנים האחרונות. ביניהם חבריהם הטובים של תדהר וזהבי שמגלמים זוג על הבמה בסיפור אהבה סוער.

הכוכבים של הערב. אליאנה תדהר ועוז זהבי

 

עוד ברשת תרבות ובידור:

דנה אינטרנשיונל עם סינגל חדש: רותי

וין דיזל חושף את ביתה הקטנה של גל גדות

מה חשבנו על המופע של נתן גושן?

הגיעו לפרגן:  מלכת התאטרון גילה אלמגור ובעלה יעקב אגמון, הזמרת ג'וזי כץ שהתרגשה עד מאד כשצפתה בשיריה הקלאסיים כמו "אצלי הכל בסדר" מומחזים על הבמה, שלומי קוריאט, קובי אוז, מאיה ורטהיימר, כוכבי הילדים ששיחקו בסדרת הלהיט "גאליס" לצד תדהר, דניאל מורשת ותובל שפיר, מיכל ינאי, חני נחמיאס, דין מירושניקוב, דן שילון, משה דץ, הילה סעדה, ניקי גולדשטיין,  ירון ברובינסקי, טל מוסרי, זוג השחקנים הצעירים והמבטיחים, נאיה פדרמן ועומר חזן ורבים נוספים.

החברים לגאליס. תובל שפיר ודניאל מורשת

 

המחזמר "פשוט לאהוב" הוא יצירה ישראלית המשלבת את שיריו של אריק איינשטיין, שלום חנוך, ג'וזי כץ, שמוליק קראוס, שלישיית גשר הירקון, החלונות הגבוהים ולהקת הנחל. תדהר וזהבי מגלמים במחזמר את רחל ועקיבא שני צעירים שהמתאהבים זה בזו ונחשפים למכשולים שונים של הבדלי מעמדות ודעות.

כבוד. תדהר וזהבי עם הזמרת האגדית ג'וזי כץ
בלוק קייצי. דניאל מורשת
חני נחמיאס וטל מוסרי
בשמלה אדומה. מאיה ורטהיימר
כבוד נוסף. זהבי ותדהר עם השחקנית הלאומית גילה אלמגור
דין מירושניקוב
בקרוב על הבמה? נאיה פדרמן ועומר חזן
מפרגנת. ורטהיימר ותדהר
מיכל ינאי

צילום: איציק בירן