אתם נהנים מסרט חדש בקולנוע והילדים של וראייטי ממשיכים לחייך

חברת "פורום פילם" תתרום ל-"וראייטי" חמישה שקלים ממחיר הכרטיס עבור הסרטים החדשים "שודדי הקאריביים: נקמתו של סלזאר" ו-"הנוסע השמיני: קובננט"

זמן צפייה: 02:26

ביום רביעי הקרוב (17.5) ייערך משדר ההתרמה השנתי של וראייטי, והשנה בסימן חגיגות היובל לעמותה שמטרתה לסייע ולשמח ילדים עם צרכים מיוחדים. בין שיתופי הפעולה של וראייטי עם גופים שונים שנרתמים למאמץ למען הילדים, חברת "פורום פילם" תתרום חמישה שקלים ממחיר הכרטיס עבור שני סרטים חדשים שיוצאים בימים אלה לאקרנים: "שודדי הקאריביים: נקמתו של סלזאר" (25.5.17) ו-"הנוסע השמיני:קובננט" (18.5.17). מקווים שהטריילרים והתקצירים יעשו לכם חשק, גם לצפות וגם לפתוח את הלב.

*על כרטיסים שנרכשו ביס פלנט, עד גמר המלאי.

שודדי הקאריביים: נקמתו של סלזאר

שודדי הקאריביים נקמתו של סלזאר
''PIRATES OF THE CARIBBEAN: DEAD MEN TELL NO TALES''..The villainous Captain Salazar (Javier Bardem) pursues Jack Sparrow (Johnny Depp) as he searches for the trident used by Poseidon..Ph: Peter Mountain..© Disney Enterprises, Inc. All Rights Reserved.

ג'וני דפ חוזר לתפקידו האיקוני בתור קפטן ג'ק ספארו, אחת הדמויות האהובות ביותר בעולם הקולנוע. הפעם מצטרף אליו גם זוכה פרס האוסקר חוויאר ברדם. קפטן ספארו מוצא את עצמו בהרפתקה חדשה, לאחר שאיבד את מזלו, רוחות של ביש מזל נושבות לכיוונו כשרוחות רפאים של פיראטים בהנהגתו של יריבו העתיק והנורא קפטן סלאזר (חאווייר ברדם) בורחות ממשולש השטן ונחושות להרוג כל פיראט בים, כולל אותו. תקוותו היחידה של קפטן ג'ק היא קלשונו של פוסידון, חפץ עתיק יומין המעניק לאוחז בו שליטה על כל הימים.

הנוסע השמיני: קובננט

[brightcove_iframe video_id='entertainment-specials-variety-articles-002' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_sz13atv9' duration='91']

רידלי סקוט חוזר לעולם שיצר בנוסע השמיני, הפרק השני בטרילוגיה שהחלה עם פרומתיאוס - ומתחבר ישירות עם יצירתו רבת ההשפעה של סקוט מ- 1979. בדרך לכוכב לכת מרוחק בצד הרחוק של הגלקסיה, צוות של ספינת חלל חושב שגילה גן עדן לא נודע, אך למעשה מדובר בעולם אפל, מסוכן – שתושבו היחיד הוא דיוויד הרובוט (מייקל פסבנדר), הניצול של משלחת פרומתיאוס האבודה. צפו בטריילר.

 

וראייטי 2017 תרומות

לביצועים המרגשים של משדר וראייטי מהשנה שעברה, לחצו כאן