תכנית הטלויזיה הסאטירית פולישוק מגיעה אל בימת התאטרון

בעקבות הצלחת הסדרה, ב-26.5 תעלה בבית ליסין הצגה בהשתתפות צוות השחקנים המקורי

זמן צפייה: 03:01

הקומדיה הפוליטית "פולישוק" בבימויו של שמואל הספרי ובכיכובו של השחקן המוערך ששון גבאי שודרה בערוץ שתיים במשך שתי עונות מצליחות, גרפה מחמאות מהמבקרים וזכתה להצלחה בקהל הרחב. הסדרה הסאטירית עוקבת אחר רובי פולישוק (גבאי), חבר הכנסת מטעם "מפלגת מל"ל" (מרכז ליברלי לאומי) שהתמנה לתפקיד השר לקידום חברתי (תפקיד שכמובן אינו קיים במציאות).

נבחרת השחקנים של פולישוק
נבחרת השחקנים של פולישוק

בימים אלו בזמן שעונתה השלישית מצטלמת, חוצה הסדרה את הגבולות של המסך הקטן ומגיעה לבמת התאטרון של בית ליסין יחד עם נבחרת השחקנית מהטלויזיה שכוללת את גבאי עצמו, חנה אזולאי-הספרי, גיא לואל, שירי גדני, דנה סמו ויקיר שוקרון. הצוות המקורי של הסדרה מביא לבמה פרק סוער במיוחד מעלילותיו של השר פולישוק - האיש הלא נכון במקום הלא נכון. הצגת הבכורה תתקיים ב26.5.

לכבוד עליית ההצגה "פולישוק", כונסה מסיבת עיתונאים פקטיבית ברוח הסדרה. השר פולישוק (כאמור גבאי) כינס את המסיבה בנוכחות מזכיר הממשלה קוזו אביטל (גיא לואל), הר"לשית סולי ברזל (חנה אזולאי-הספרי) והדוברת תקומה שהרבני (שירי גדני). במסיבה השיק פולישוק, שר התיירות, החוץ והתרבות (תח"ת אם תרצו) תוכנית מהפכנית לעידוד התיירות לישראל – BE MY GUEST, NESHAMA.

מסיבת העיתונאים שכינס השר פולישוק
מסיבת העיתונאים שכינס השר פולישוק

לפי עלילת ההצגה, שבדומה לסדרה כתב וביים הספרי, פולישוק מתמנה במפתיע לממלא מקום ראש הממשלה, המתאשפז לניתוח חשאי. שעה מתחילת המינוי הוא מוכר בטעות לסינים נכס אסטרטגי ענק של מדינת ישראל לדורותיה ומסתבך בצרה גדולה.

צוות משרדו - סולי, תקומה ומזכירתו הצייצנית ויקי (דנה סמו) יעשו הכל כדי לחלץ את פולישוק מהצרה (ולהשקיע אותו בצרות אחרות). קוזו מזכיר הממשלה השטני, יעשה הכל כדי להשליך את פולישוק לפח האשפה של ההיסטוריה מהר ככל שניתן.

עוד ברשת תרבות:

כל מה שאתם חייבים לדעת לפי ש"שקרניות קטנות" מסתיימת

בחנו את עצמכם: עד כמה אתם מכירים את טיטאניק?

מתמודד הישרדות נחשף כטרנסג'נדר

מי הישראלי שיככב בהישרדות ספרד?