האומן הקומי הבינלאומי Tape Face מגיע להופעה בישראל

מי שהוכתר על ידי רבים כצ'רלי צ'פלין בן זמננו מגיע ארצה עבור הופעה ייחודית

טייפ קאסט

דמיינו מופע סטנדאפ ללא מילים, דמיינו דרמה ללא משחק, אתם צריכים לראות את האמן המקורי Tape Face בשביל להבין ולהאמין שזה אפשרי. האמן הקומי כובש את העולם, נצפה על ידי מליונים וזוכה לביקורות נלהבות.  "טייפ-פייס פשוט מרהיב – יכולת המצאה בלתי פוסקת, מצחיק עד היסטריה, טירוף פיזי אלוהי – תילחמו להשיג כרטיסים.." כתב טים ארתור מ"טיים אאוט לונדון".

[youtube_embed youtube_id='YlaWGd1cUms']

"המופע הוא מעדן לנפש, מבוצע בשלמות ומלא שמחת חיים אמיתית, חוויה מרתקת" כתבו מגזין טיימס.

סאם וויליס המכונה "הנער עם סרט ההדבקה על הפנים" או בקיצור "טייפ פייס" התחיל את דרכו כאמן קרקס עם מופע רחוב בניו זילנד מולדתו. ב-2008 החל לפתח את הפרסונה האילמת שלו וזכה להצלחה ולפרסים באוסטרליה בטרם הגיע לפסטיבל הפרינג' הענק של אדינבורו ב-2010 שם הפך להצלחה אדירה וזכה לתשומת לב מהזירה העולמית. סיבוב הופעות אינטנסיבי וחזרה לאדינבורו, לאולמות מלאים עד אפס מקום, ביקורות מהללות ופרסים נוספים.

[youtube_embed youtube_id='XZefR25GGKg']

הסגנון הקומי הייחודי של טייפ פייס מאופיין תמימות אינסופית, דיוק פיזי מושלם, מתוחכם ופשוט בו זמנית. טייפ פייס מצליח לתקשר עם הילד הפנימי שבכל אחד ולדלג בקלילות על הבדלי גיל/שפה/תרבות. התוצאה היא תורים ארוכים לכרטיסים וביקורות מהללות מקיר לקיר.

השלב הבא היה הופעות בלתי נשכחות ב America got talent ששברו את האינטרנט עם עשרות מיליוני צפיות ועונה חלומית בה הגיע לגמר הגדול. מאז ועד כה – טייפ פייס שובר קופות ברחבי העולם וכעת – הוא סוף סוף מגיע להופעה יחידה בישראל.

עוד ברשת תרבות ובידור:

"זה" חזר: האם מדובר בסרט המפחיד של השנה?

לעונה החדשה של איזו סדרה אתם הכי מחכים?

מיהו זוכה "האח הגדול" האהוב ביותר בכל הזמנים?

כרטיסים:199 ש"ח בקופות תל אביב 2207*. 30/11, סיטי הול, סינמה סיטי גלילות, 21:00