חלק מהשורדים עשו עבודה טובה ולחלקם קוראים רז ניסים כהן

דו"ח רושם ראשוני: גיא גולד בוחר את הדמויות הבולטות ביותר בפרק הבכורה של "הישרדות"

זמן צפייה: 01:05:50

#כמה קטנות פרק 1: אהלן, נעים מאוד

העונה החדשה של הישרדות נפתחה אמש עם בליץ אסטרטגי חסר תקדים לגרסה הישראלית. כמעט משריקת הפתיחה, החלו השורדים הטריים לתזז על האי כדי ליצור בריתות וקשרים אישיים. חלקם עשו עבודה טובה ולחלקם קוראים רז ניסים כהן. מצרף לכם דו"ח רושם ראשוני על הדמויות הבולטות בפרק הראשון של העונה החדשה של הישרדות.

הישרדות. זה לחיות או למות
הישרדות. זה לחיות או למות | צילום: צילום: מיכה לובטון

אלון ששון (אח של אורי ששון למרות שאל תגידו את זה לידו). אחד השורדים החזקים פיזית בתולדות הפורמט (סליחה, בשבקין) הגיע למשחק כדי לצאת מהצל של אחיו ולכן לא מפסיק לדבר על זה. מוזר. הפתיחה של ששון הייתה דווקא טובה. בלי לבזבז זמן, על תחילת המשחק, הוא ניצל רגע נכון כדי לסגור ברית ראשונית עם שני שורדים ולבסס את מעמדו בשבט. כפיים על זה, אבל למה להרוס הכול במשימת בחירת השבטים? ששון עשה בחירות שגויות החל מההצגה המביכה של חברי השבט שלו, הצגה שלא היה חייב לעשות, הבחירה בענבר "כי היא יפה", שבירת הברית שיצר רק רגע לפני עם נתי – כולן בחירות שעלולות לפגוע בו בהמשך.

via GIPHY

בר זומר (ההיא מהאינסטגרם). חוק ידוע בהישרדות שהמצאתי הרגע אומר ששורד שנשבר פיזית על הלילה הראשון, יראה את הבפנים של מסוק הפינוי הרפואי באחד הפרקים הקרובים. אושיית האינסטגרם (איפה הימים של הטייטל "עו"ד"?) עושה עד כה את מה שמצופה מדמות בסגנון שלה. היא קטנה, היא חמודה, היא נשברת בקלות והיא נראית לגמרי לא רע בביקיני. הסטיגמה והרושם הראשוני כבר פה, אף אחד לא יראה בה כאיום ועכשיו יגיע הזמן של זומר להוכיח אחרת.

via GIPHY

מעיין אדם (הדוברת לשעבר של השרה מירי רגב). כמו לבוסית הקודמת שלה, גם למעיין יש נוכחות ופה לא קטן. התחילה את המשחק עם הרבה ביטחון עצמי וכריזמה שבהישרדות, כמו בהישרדות, יכולים או להעיף אותה עד הסוף, או פשוט להעיף אותה הביתה. הגיוני להמר שאקשן יגיע מהכיוון של מעיין, השאלה אם האקשן הזה יהיה טוב או ממש רע עבורה.

via GIPHY

טניטה פבר (ההיא עם בגד הים האדום המגניב). אחת השורדות המסקרנות שנחתו אתמול בפיליפינים. קל לראות שמדובר באשה חזקה (פיזית ונפשית) שלא תיקח שום שיט מאף אחד ואם תתנהל נכון תוכל לרוץ רחוק במשחק. הבעיה תגיע אם הגישה הדומיננטית הזו לא תבוא טוב למישהו בעין, מישהו עם רוב מספרי.

via GIPHY

רז ניסים כהן (ההוא עם הריבועים). קחו את כל הטעויות האפשריות שאפשר לעשות על תחילת המשחק, הכניסו את כולן לקופסא, ציירו עליה ריבועים והנה, קיבלתם את רז ניסים כהן. "זה סיוט שלא חשבתי שיהיה לי" אמר כהן, ביום הראשון שלו בהישרדות ודיבר על מצב הרעב שלו. בהישרדות. יום ראשון. פחות מ-24 שעות על האי והכדורסלן כבר הספיק להיכשל בניסיון אסטרטגי לבניית ברית, להישבר נפשית, לסמן את עצמו כאיום פיזי ולגרום למישהו לקרוא לו "נרקסיסט" (בצדק, כמובן). מה שכן, יש צחוקים איתו. לנו, הצופים, פחות לשבט שלו.

via GIPHY

אמיר פחר (ההייטקיסט). קשה לי להצביע על משהו ספציפי שראיתי ממנו בפרק אמש, אבל משהו בהתנהלות השקטה שלו, ההבנה של המשחק כשלקח צעד אחורה כשהשבט שלו בנה את המחנה והגישה הזהירה והחכמה, כולם עשו עלי רושם של שורד שיודע לאן הוא הגיע, עשה את שיעורי הבית שלו ומוכן ליישם אותם על האי.

via GIPHY

עדי ברגר (ההנדסאית לאדריכלות). רוצה שכל השבט שלך ישנא אותך וכמה שיותר מהר? השתלט על בניית המחנה וחלק פקודות. אני עדי ברגר, שאל אותי כיצד. ברגר האדריכלית ניסתה ליישם את מה שלמדה באוניברסיטה, על 3 חתיכות במבוק ושרוך בניסיון שלה לבנות מחנה, תוך כדי השתלטות על העסק ועצבים. איך אומרים אצלנו? טעות קריטית. למרות זאת, אנחנו ישראלים, אנחנו אוהבים קצת עצבים ודם חם פה ושם, פי כמה וכמה בהישרדות.

via GIPHY

"מבלי ששמנו לב, קיבלנו אתמול פרק של "הפעם הראשונה". הפעם הראשונה בה חולקו השורדים לגברים ונשים טרום שלב בחירת השבטים, הפעם הראשונה בה זכינו בשורד מהקהילה האתיופית (שורדת כבר היתה) והפעם הראשונה בה מישהו מודח על הפרק הראשון, בהנחה שהשורדת דניאל אביסריר אכן סיימה את דרכה ולא בדרכה לאי גלות/מתים/אחר. נ.ב, תנחומי, הודחת בצורה לא צפויה, אבל היי, ככה עושים הישרדות.

גיא גולד, עיתונאי ואיש פרסום, השתתף בעונת האולסטארס של הישרדות ב-2010. הוא ילווה אותנו במשך העונה, יבקר את הנעשה בשבטים וייתן פרשנות מיוחדת לפרקים. ההמשך יבוא

עוד בהישרדות:

צפו עכשיו בפרק הבכורה של הישרדות

הכירו את השורדים

פרוייקט מיוחד: הסודות של הישרדות נחשפים

עוד ברשת תרבות ובידור:

הפריקוול ל"נוסע השמיני" לא מגיע לקרסולי המקור

הסנדק איננו: כריס קורנל השאיר מורשת מפוארת

7 סיבות שבגללן אנחנו מחכים לעונה החדשה של פולמון