כפיים: כיצד הפך שגיא מהלב של השבט לאסטרטג מתוחכם?

פרק ליל אמש של "הישרדות" הבטיח הדחה מפתיעה ועמד במילה שלו, עם ההיפרדות המאוחרת בשישה פרקים מניקולה

זמן צפייה: 01:05:44

#כמה_קטנות

פרק 6: למה לא הייתה הדחה?

פרק ליל אמש הבטיח הדחה מפתיעה ועמד במילה שלו, עם ההיפרדות המאוחרת בשישה פרקים מניקולה, הזוכה הלא צפויה בשרשרת החסינות ובשינוי תפיסה גדול של כמה שורדים בעיני. חלקם לטובה, חלקם לרעה

עוד ברשת תרבות ובידור:

הדמויות הלהט"ביות הכי חזקות על המסך הקטן

אתם בוחרים: מה שיר הגאווה הטוב ביותר?

האזינו לסינגל החדש של סטטיק ובן אל: טודו בום

  1. אני מוכן להמר על מיטב כספי שהנוכחות של ניקולה לא תחסר לאף אחד. שורד וצופה כאחד. דבר ראשון, חשוב לי להצהיר כי אין לי שום דבר אישי נגד הדוגמנית החביבה, באמת שלא, אבל אתמול ראינו את הטסטה (זה כשהם מדברים למצלמה) הראשונה והאחרונה שלה במשחק, אלא אם תשרוד את אי המתים, אז למי אכפת, בנינו? הדחה ראשונה "לפי הספר", במועצת שבט, מאוד מפתיעה – אבל המודח לא מעניין. חמוץ מתוק סך הכל.

via GIPHY

2. נחזור לחלק המפתיע של ההדחה ופה אעצור לרגע, אעמוד ואמחה כפיים לשגיא. וואלה לא ציפיתי. בניגוד ללחץ שהפעיל עליו החבר הקרוב ובן הברית יוסי, הבין שגיא כי להדיח את נתי בשלב הזה של המשחק תהיה טעות מטופשת ואנטי אסטרטגית. מלבד העובדה הברורה שהשבט הכושל הזה חייב כל שריר פנוי וסליחה ברבור, אבל את מה זה לא פיזית, תנוחי חמודה. להשאיר את נתי במשחק אומר שיש לך חייל. אתה הצלת לו את התחת במועצה האחרונה? עכשיו תורו להחזיר. מהלך מצוין של שורד שעד כה הוצג לנו כרגיש, החמוד, הלב הגדול. נייס מוב.

via GIPHY

3. ממש בקטנה על הנשיקה בין שגיא למעיין כי בכל זאת, התכנסנו כאן כדי לדון בהישרדות ולא ברווק, גרסת האי הבודד – אהבתי מאוד את הסצנה הרומנטית שנבנתה שם. רק שניהם, פכפוכי האוקיינוס ופאקינג צוות צילום של שלושה אנשים עם פרוג'קטור בפנים שלהם. כמעט בכיתי.

via GIPHY

4. כמו רז זהבי לפני כמה פרקים, גם ורד מצילה את הישבן שלה מהדחה בדקה ה-94 עם חסינות אישית. פייר? אפשר לאהוב או לשנוא אותה, אבל המאפרת הוכיחה אתמול שהיא גם יודעת לספק קבלות שיגבו את האופי המתנשא שלה, לכאורה. אולי אחרי טניטה ומעיין, שהמלכתי פה בטורים הקודמים כנשים החזקות של העונה, האחריות היא בעצם על הכתפיים של ורד?

via GIPHY

5. טוב נו, שוב פעם אי אפשר לחגוג מוקדם כי בכל זאת, ורד גם ניסתה להדיח את מעיין בעזרת מי אם לא מאהב הביטבוקס החדש שלה שגיא. מה שנקרא, פחות.

via GIPHY

6. חזרה למעיין – זהו פרק לא טוב עבורה. אחרי ההיי מהפרק הקודם ומהביצועים שלה, אתמול מעיין התפרקה. אסטרטגית ואישית. נתחיל בעיקר וזה המשחק. הצבעה מנוגדת לשגיא מצביעה על משהו מוזר ולא לוגי שקרה שם. לא יודע איזו מילה נתנה או לא נתנה מעיין לנתי, עדיין, למה ללכת נגד הברית שלך? תצביעי למישהו ניטרלי ותהרגי את הקול שלך. גם חשיפת הרומן שלה עם שגיא תגרום לכל גבה שפויה שמכירה את המשחק לעלות גבוה גבוה. הם צמודים, זה קול כפול, מהר אחד מהם הביתה. שום מילה על סצינת הקנאה המביכה שראינו בהצצה לפרק הבא.

via GIPHY

7. נגיעה באי המתים – דניאל מנצחת את עדי ומוציאה אותה סופית מהמשחק למי אכפת.

via GIPHY

8. ולסיום, כמה דברים שאני חייב לפרוק, קחו אוויר: מה זה אומר "אני מכיר את מר קו בגדול" מה זה "בגדול"? זו דמות מצוירת שגיא ברייטנר היקר, זה או שאתה מכיר או לא, אין אמצע פה, זה איש שהוא בעצם קו, זהו זה הכל. רגע לפני שהודחה, ניקולה ציינה כי על השבט לשמור אותה במשחק כי היא עושה המון דברים טובים, בניהם לטאטא את המחנה. באי. שעשוי מחול. על חוף ים. ניקולה אחר כך גם טענה שהיא חזקה פיזית, אולי אפילו כמו נתי. היא לא הצליחה להעיף קובייה עם מקל במשך חמש מאות שעות. אף אחד לא שם לב, אבל גיא זוארץ הוציא את שגיא ומעיין מהארון באמצע מועצת שבט. אם הוא היה אחד השורדים הייתי מוריד בפניו את הכובע על המהלך, אבל הוא המנחה.

via GIPHY

עוד על "הישרדות":

לחצו כאן – כדי לצפות בפרקים של הישרדות

מפגש מרגש: המשפחה המקומית שגיא זוארץ לא ישכח כל החיים

אמיר פחר חושף: "נולדתי בשם מוחמד. בגיל 16 יצאתי לדרך חדשה"

ירד בגדול: שגיא ברייטנר חושף כיצד נראה לפני המהפך

צפו בגיא זוארץ קופץ מהמפל הגבוה ביותר בפיליפינים