גיא גולד על חילופי השורדים ששינו את כללי המשחק

ארבעה חילופים שהפכו את המשחק לחלוטין, פרקו בריתות, הרכיבו מחדש ישנות ופתחו פתח לכמה חדשות. נ.ב, עדיין לא הבנתי מה זה הצרחה

זמן צפייה: 01:09:27

#כמה_קטנות

פרק 7: חילופי זוגות

שגיא ומעיין הלכו לבוהאיי, אלון ומיכל הלכו לליגאו, ארבעה חילופים שהפכו את המשחק לחלוטין, פרקו בריתות, הרכיבו מחדש ישנות ופתחו פתח לכמה חדשות. נ.ב, עדיין לא הבנתי מה זה הצרחה

עוד ברשת תרבות ובידור:

כוכב נופל: ביבר סירב לשיר את "דספסיטו" וחטף בקבוק לראש

כוכבת איט גירלז קים וויס: "זה הזמן שיגלו מי אני"

אופרה וינפרי ערכה מסיבת "ונדר וומן" מפוארת

1. על פתיחת הפרק: דרמה! מעיין באה לעשות לשגיא סצנה ליד צוות הצילום הקבוע שלהם ומשחקת לו על המצפון שאיך זה הגיוני שהיא עפה עליו במועצת השבט עם מחמאות והוא לא החזיר לה. מרים את חלונית המידע בממיר, בודק, בודק שוב ומה אני מגלה? זה באמת פרק של הישרדות. מדהים.

via GIPHY

2. וואלה, לא יודע איך לאכול את מעיין. פרק אחד היא אשת הברזל שמכה את רז זהבי מנטלית באוהל המשא והמתן ופרק אחר היא אחת הכוכבות האלו בפרסומת של הבירה ה"גברית" ההיא, לא חשוב שמות. גברת, באת לשחק או להתאהב? מצד אחד חושבת אסטרטגית, מנתחת את המשחק יפה ומצד שני, פרק בריקי לייק

via GIPHY

3. קפיצה קטנה לאי המתים כשניקולה ההמומה מהדחתה כי איך הגיוני להדיח מישהי פיזית (חח), חרוצה (חחח) ומועילה (חחחח) כמוה, מגיעה לאי וזוכה לקבלת פנים חמה מדניאל שלבושה כאילו חזרה הרגע משופינג בקניון איילון. כיף גדול.

via GIPHY

4. והנה הפתעה. סצנת הקנאה של מעיין לשגיא, דביקה ככל שתהיה, עדיין מסיימת במקום השני במצעד הסצנות הרומנטיות של הפרק. נכון, אני מדבר על שיחת הנפש של מנגיסטו ואלון, לפני שהאחרון ארז את חפציו ויצא להילחם בנאצים. אה, רגע, הוא רק החליף שבט. שיו, איזה מזל, אה? דמעותיו של מנגו הטעו אותי.

via GIPHY

5. סשן הטראשטוק לפני משימת הפרס בין יוסי לאלון היה סשן הטראשטוק המוצלח שראיתי מזה הרבה זמן בריאליטי. ההוא נותן בהוא, ההוא מחזיר, מבטים, פיו פיו, אש. אהבתי מאוד.

via GIPHY

6. אני לא בטוח, אבל יש מצב שמשימת הפרס הייתה קשורה איכשהו למנה חמה. הרגשה.

via GIPHY

7. לא זוכר אם יש על האי פסיכולוג זמין, אבל כשענבר התחילה עם ה"אמונה אמונה אמונה אמונה" הזה שלה באמצע המשימה, אני בטוח שההפקה שקלה להזעיק אחד.

via GIPHY

8. הצרחה, מספרים ושמות – לא הבנתי שום דבר על חוקיות החלפת חברי השבט, אבל כדי לשמור על חיוביות – בכל זאת אהבתי את החלפת חברי השבט. אולי קצת מוקדם מדי במשחק, אבל הסוויץ' שינה את חוקי המשחק, חיזק את החלשים והחליש את החזקים. מה המצב, יוסי?

via GIPHY

9. מילה טובה למעיין ונתי שלא חיכו שנייה מרגע הגעת שני השורדים החדשים והתחילו לעבוד. השניים ניסו להבין את מצבם במאזן הכוחות החדש, דיברו עם אנשים ועשו את כל מה שהם יכולים, במיוחד מעיין, כדי לבסס את עצמם.

via GIPHY

via GIPHY

עוד על "הישרדות":

לחצו כאן – כדי לצפות בפרקים של הישרדות

וילת המודחים: עונה 2, פרק 1: הוילה נפתחת

גיא זוארץ מוצא את גל גדות בסוף העולם

אמיר פחר חושף: "נולדתי בשם מוחמד. בגיל 16 יצאתי לדרך חדשה"

ירד בגדול: שגיא ברייטנר חושף כיצד נראה לפני המהפך