בר זומר מוכיחה יכולות הישרדות מרשימות והופכת לחביבת הקהל

שגיא ובר זוממים להפסיד משימה בכוונה כדי להדיח מישהו משבט ליגאו. כולנו זוכרים איך זה נגמר בפעם הקודמת שמישהו עשה טריק כזה, נכון מנגיסטו?

זמן צפייה: 01:08:17

#כמה_קטנות

פרק 11: דה ז'ה וו

    1. חלום שלי שבפרק הבא מישהו יספר לענבר בסוד שהיא בהישרדות. אשכרה עברה אודישנים, טסה לאי בודד ואם תחזיק מעמד ותהיה האחרונה לשרוד תזכה במיליון שקלים חדשים לפני מע"מ. נשבע שלא זוכר דמות כל כך חסרת מושג במשחק ובדרך בה משחקים אותו. היו המון שוקיסטים לפניה, אבל עדיין לא היה שוקיסט כמוה.

via GIPHY

2. אגדיל ואומר שהדמות של ענבר מייצגת בעיני את כל מה שרע בהישרדות ואני שמח שהעונה היא במיעוט מבחינת חוסר מושג והבנה בסיסית. די, אי אפשר לראות יותר את ה"ערכיים" האלו עלק, שהגיעו לקייטנה וקומבייה, שמסרבים לשחק וכועסים על כל אחד שמנסה. גם אם זה לא הסטייל שלך, תביני שבניגוד אליך, יש אנשים שאשכרה באו להביא מיליון הביתה ויעשו את מה שצריך כדי להגיע למטרה. איף.

via GIPHY

3. זהבי ממשיך בקו הנכון שלו מתחילת העונה. הוא לא חזק מידי, הוא לא חלש מידי, הוא צף על הגב, מתנדנד על הגלים וקורא את מדור הספורט בסבבה שלו. דרך מעולה להתקדם רחוק במשחק ואפילו להסתנן בטעות לגמר, אבל לעולם לא לזכות בו. כי מי יצביע למישהו שלא עשה כלום כל העונה? אהבתי את הפרגון שלו למהלך של אמיר כי הוא, בניגוד לענבר, יודע להעריך מהלך יפה, למרות שזה לא משהו שהוא היה עושה. כל הכבוד פרשננו.

via GIPHY

4. מעיין יוצאת על אמיר ליד כולם ובוכה שהשתלט על משימת הפרס כאילו לא הציל לה את הישבן מהדחה כמה שעות מוקדם יותר. כפיות טובה ברמה אחרת, שרק הלכה והחמירה כשהיא והבויפרנד שגיא לא שיתפו אותו בתוכנית שלהם להפסיד את המשימה. לא רק טעות אסטרטגית שיכלה לחזק את השלישייה שלהם, אלא גם חוצפה פושעת. איכס.

via GIPHY

5. כמיטב המסורת העונה, גם בפרק אמש קיבלנו מהלך אסטרטגי מעניין כששגיא ובר סוגרים בניהם עסקה שאמורה לקדם את ברית הארבעה שלהם. ממש לא בטוח שיעבוד בטווח הרחוק, הרי המשחק הזה משוגע והכל יכול לקרות, אבל קבלו נקודות זכות על החשיבה והביצוע.

via GIPHY

6. אפרופו בר, אני יותר משמח לראות אותה פורחת, חושבת נכון ומשחקת יפה. כמו שכתבתי לפני כמה טורים, אושיית האינסטוש סלש דוגמנית לוהקה על משבצת מאוד ברורה כפצצה התורנית, על המשבצת של זאת שתלך הביתה ברגע המשבר הראשון ולא תתרום כלום מעבר לגוף יפה, אבל לא, בר תורמת הרבה לעונה והופכת לאט לאט לחביבת הקהל. כל הכבוד ילדה.

via GIPHY

7. מיכל וצ'אקי הצ'וקר חושדים שבר מחרטטת אותם עם הסיפור על בקתת המו"מ, אבל שוכחים מזה כי עריכה וסיבות. נו שוין.

via GIPHY

8. חזרה בקטנה למעיין (יש לי ברירה? מראים לנו רק אותה כל פרק, כל הפרק בערך). אחרי אין סוף "מה? זה רק משחק" ו"אעשה הכול כדי לזכות" מצידה, מגיע מצב בו היא צריכה להפסיד משימה לטובת החברים שלה והיא נכנסת לסרטים. יאללה, שחררי, כאמור – זה רק משחק, לא?

via GIPHY

9. זו הייתה משימת החסינות השנייה ברציפות שמישהו מחליט להפסיד בכוונה. כמה שאני אצחק אם הסוף גם יהיה זהה. לא אישי נגד שגיא, הוא אחלה והכל, אבל אם הוא יסיים כמו מנגיסטו זה יהיה פיפי.

via GIPHY

10. אני לא יודע מה היה יותר קשה לשורדים במשימת החסינות. המאכלים המזעזעים שאכלו, או ההסברים והחפירות של גיא זו ארץ על כל מאכל ומאכל לפני שאכלו אותו. הבנו גיא, הכל מגעיל, יש לנו עיניים, אנחנו רואים. קדימה, צא לדרך.

via GIPHY

11. טניטה נראתה במהלך משימת החסינות כמו שאני נראה כשאוכלים לי המבורגר מול הפנים. לא רק שלא נגעלה, היא נראתה כועסת שאוכלים לה את האוכל. כמות הידע שהפגינה על המאכלים האלו ("זה רך מעיין, זה רך!" על תולעת החול, למשל) קצת הלחיצה אותי. ממה לעזאזל מורכב התפריט שלך בבית?

via GIPHY

עוד על "הישרדות":

לחצו כאן – כדי לצפות בפרקים של הישרדות

וילת המודחים: עונה 2, פרק 5: קבלת פנים מפתיעה

היישר לאינסטוש: כך מצלמים את השוטים היפים של הישרדות

אמיר פחר חושף: "נולדתי בשם מוחמד. בגיל 16 יצאתי לדרך חדשה"

ירד בגדול: שגיא ברייטנר חושף כיצד נראה לפני המהפך