היריבות העזה בין השבטים מגיעה לשיאים חדשים

וגם: השיחות העומק באי המתים, מועצת השבט הספונטנית והקאמבק של נתי. בוקר טוב עולם

זמן צפייה: 01:09:26

#כמה_קטנות

פרק 15: בוקר טוב מנגיסטו, בוקר טוב נתי

גבירותי ורבותי, קאמבקים. אחרי עיוורון אסטרטגי של חצי ענה בערך, מנגיסטו מתעורר ומבין שהוא במשחק ומשחרר מההדחה של אלון, בזמן שנתי נזכר לשחק אותה שורד אמיתי

    1. אקדיש את הסעיף הראשון לנתי. מגיע לו. משימה שנייה או שלישית ברצף שנתי מוביל את השבט שלו להישגים יפים. הוא ושלוש נשים. בלי חלילה לזלזל בבנות ליגאוו, כמובן. אחרי שסולקו כל האיומים הפיזיים בשבט, נתי לוקח את ההגה ונותן בראש. זכור לי משהו שכתבתי פעם על זה שאני מפסיק לכתוב עליו עד שהוא לא מתעורר. אז בוקר טוב מר נתי, טוב שהצטרפת.

via GIPHY

2. בר בהלם מההדחה של יוסי, לוקחת ללב כאילו לא סובבה לאלון מצ'טה בגב לפני כמה דקות. העם אומר לא לצביעות.

via GIPHY

3. אפרופו עם שאומר לא לצביעות, גברת מעיין ואדון שגיא, מר' וגב' "זה רק משחק חה חה חה" כשטוב להם, הופכים בשנייה לזוג "אבל זה לא יפה ולא פייר בכלל שהדחתם את חבר שלנו הכי טוב ביקום" כשלא מתאים להם. מה יהיה, מה יהיה.

via GIPHY

4. קפיצה קטנה לאי המתים, שם הזכיינית רשת מתאמנת לקראת הפורמט החדש שלה, זה עם הוילה ואנחנו מקבלים סצנות קורעות לב בין מנגיסטו ויוסי. טעות בפורמט רבותיי.

via GIPHY

5. אני חולה חולה חולה על היריבות בין השבטים כרגע. לא זכורה לי יריבות מפוצצת עצבים בשום עונה של הישרדות. לא רק בגרסה הישראלית. הם שונאים אחד את השני, שונאים אותם לבין עצמם. פליז שהמשימה הבאה תהיה פיזית, שבט מול שבט, אחד מול אחד.

via GIPHY

6. כמו בטור הקודם, גם הפעם לא הבנתי מהלך "אסטרטגי" של מיכל, אשמח לעזרתכם. היא גנבה למעיין את הדלי באמצע משימת הפרס, רצה שם כולה מבסוטה על עצמה על המהלך המטורף, אבל רגע. אם את רצה בסיבובים, זה לא אומר שגם את לא חלק מהמשימה ובעצם מנטרלת את המהלך של עצמך?

via GIPHY

7. לא עוד טוויסט, לא. משהו לא ממש ברור קורה בבקתת המו"מ ופתאום מישהו לא משתתף במשימת חסינות אישית, עוד לפני שהייתה אחת כזו ואז הופ, גם יש לו צמיד וטו מה לעזאזל קרה פה עכשיו?

via GIPHY

8. והנה, אחרי כל העונות שראיתי בחיים, בישראל ובארה"ב, משהו חדש – מועצת שבט ספונטנית אחרי משימת חסינות. נשבע שאת זה לא הכרתי. בוהאיי מפסידים בכוונה/לא בכוונה/אחר וגיא זוארץ פותח איתם הכל, בפרצוף של השבט המתחרה. כולם עוסקים בכוונות של שגיא כשהוא ניגש למשימה, אמיר עושה במכנסיים, זהבי המום, ענבר זועמת והשבט השני בוהה בהם מהצד. וואו, מזל שהם היו שם בלי הלפידים, כי מישהו היה מודח שם במקום.

via GIPHY

עוד על "הישרדות":

לחצו כאן – כדי לצפות בפרקים של הישרדות

מתמודדי הישרדות מאחלים: חופש גדול שמח!

הצביעו בסקר: מי השבט המועדף עליכם?

מה שנגמר על האי – ממשיך בוילת המודחים! לחצו כאן לצפייה בפרקים המלאים

האזינו עכשיו: הפלייליסט של השורד יוסי בובליל