הדרמה הפוליטית של חן אמסלם ואביב אלוש

חן אמסלם ואביב אלוש לוהקו לדרמה פוליטית חדשה שתספר על חייהם המקצועיים והאישיים של יועצי התקשורת הפוליטית בישראל

עולם הפוליטיקה האמריקאי היווה במשך שנים קרקע לאינספור גירסאות על המסך הקטן והגדול, אך בניגוד לאחותה הגדולה, הטלוויזיה הישראלית נמנעה עד היום להתעסק בחומרים מהפוליטיקה הישראלית למרות החומרים האינסופיים אותם מספקים נבחרי הציבור הישראלים, חוץ מדוגמאות כמו "ילדי ראש הממשלה" והקומדיות "פולישוק" ו"משפחה שולטת"

בימים אלו מתכוננים לקראת תחילת צילומי סידרת הדרמה היומית החדשה "שלטון הצללים" שתספר על אחורי הקלעים בפוליטיקה הישראלית ותעקוב אחר חייהם המקצועיים והאישיים של יועצי התקשורת של הפוליטיקאים הישראלים.

 

אביב אלוש ואשתו
אביב אלוש ואשתו

מי שיובילו את סידרת הדרמה המסקרנת החדשה אלו השחקנים אביב אלוש וחן אמסלם, אלוש יגלם דובר של חברת כנסת בממשלת ישראל שמנהל מערכת יחסים עם יועצת תקשורת צעירה ואמביציוזית אותה תגלם אמסלם.

אמסלם בת ה-25 סיימה לאחרונה להצטלם לסידרת הדרמה "ההרמון" של רשת ובימים אלו משחקת בהצגה "חצוצרה בואדי" בתיאטרון חיפה, אלוש בן ה-34 מסכם שנה מוצלחת במיוחד, הוא מככב בסרט ההוליוודי "The Shack"  שם הוא מגלם את דמותו של ישו לצידם של אוקטביה ספנסר זוכת האוסקר, סם וורת'ינגטון וסומירה מצובארה, בסרט הישראלי "סיפור אהבה ארץ ישראלי" ובקרוב בעונה חדשה של "להיות איתה".

יד ביד. חן אמסלם ומאור זגורי
יד ביד. חן אמסלם ומאור זגורי

הדרמה היומית אמורה להעלות לשידור במהלך 2017 בערוצי הכבלים של HOT. מHOT נמסר בתגובה: "הליהוקים לשלטון הצללים מתקיימים בימים אלו וידיעה מסודרת תמסר לכשיסגרו".

בניגוד לישראל, הטלוויזיה האמריקאית לא מפחדת להתעסק בעולמם של הפוליטיקאים ויועצי התקשורת ומציגה את התככים מאחורי הקלעים, החל מ"סקנדל", "בית הקלפים" ו"ויפ" המצליחות, "הממשלה" הדנית וכמובן "הבית הלבן" עטורת הפרסים אותה כתב אהרון סורקין.

גברתי היועצת חן אמסלם
גברתי היועצת חן אמסלם
סוף סוף מקבילה ישראלית? ''בית הקלפים''
סוף סוף מקבילה ישראלית? ''בית הקלפים''

 

[brightcove_iframe video_id='entertainment-cinema-news-001' autoplay='1' credit='' kid='1_xwwttidn' duration='131']

עוד ברשת בידור