4 סדרות המשך מתוכננות ל"משחקי הכס"

 ברשת  HBO כבר חושבים על היום שאחרי פרק הסיום של הסדרה המצליחה ומתכננים לא פחות מארבע סדרות המשך לסידרה המצליחה

אם גם את מנוחתכם הטרידה המחשבה על היום שאחרי "משחקי הכס", יש לנו בשורות טובות בשבילכם. גם אחרי סיום הסדרה, עוד תוכלו לבקר מדי פעם בווסטרוז.

ביולי הקרוב תתחיל העונה השביעית של משחקי הכס, עונתה השמינית שתשודר בשנה הבאה תהיה האחרונה בסדרת המופת. לפי דיווחים בחו"ל, ברשת HBO נחושים למצוא דרך להמשיך את הסדרה הכי מצליחה בהסטורית של תחנת הטלוויזיה בכבלים.

דאנריז וטיריון לא נשארים מאחור
דאנריז וטיריון לא נשארים מאחור

בצעד בלתי רגיל, בחברה מנסים לפתח ארבעה רעיונות שונים מכותבים שונים לסדרות ספין אוף. כל הרעיונות כוללים הרחבה מסיבית של העולם הפנטסטי שרקח הסופר ג'ורג ר.ר מרטין. כאשר יהיה אור ירוק לפיתוח סדרה או סדרות ההמשך זאת תהיה הפעם הראשונה שהרשת תעשה פולו אופ לאחד מהלהיטים שלה.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-television-news-014' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_0pans9p3' duration='47']

רוב התסריטאים שמשתתפים בפרוייקט חתומים על סרטי קולנוע מצליחים וכן מרטין עצמו מעורב באופן אישי בשניים מהרעיונות. ברשת הכבלים לא חושפים כעת אף פרט לגבי העלילות השונות המתוכננות, אבל כן נאמר כי ייחקרו תקופות זמן שונות של היקום העשיר של מרטין.

מנהלי הסדרה דיוויד ביינוף ודן וייס  אמרו בעבר שהם אינם מתכננים להיות מעורבים בפרוייקטים החדשים, אבל כעת מתברר שהם יתפקדו כמפיקים בפועל של הסדרה או הסדרות המתוכננות. כמו כן, ייתכן שחלק מהרעיונות יתממשו בפורמט של מיני סדרות ולא של סדרות רגילות.

משחקי הכס
משחקי הכס | צילום: באדיבות YES

בכל מקרה לא משנה אילו רעיונות באמת יממושו, יש להם נעליים גדולות מאד להיכנס אליהן ואין ספק שהם ייחשפו לביקורת כבדה מצד המבקרים והמעריצים. אבל אם מישהו עוד יכול עוד להפתיע אותנו אלו כנראה האנשים המוכשרים ברשת הטלוויזיה הכי מסקרנת היום בעולם.

משחקי הכס
משחקי הכס | צילום: באדיבות YES