המורה למחול החשוד בעבירות מין: יניב קקון

בית המשפט האריך עד יום שני את מעצרו של משתתף "רוקדים עם כוכבים" לשעבר, החשוד בביצוע עבירות מין בתלמידותיו. במשטרה אף קראו לעזרת הציבור באיתור מתלוננות נוספות

זמן צפייה: 00:57

הותר לפרסום: המורה לריקוד מכרמיאל, שנעצר בחשד שביצע עבירות מין בתלמידותיו הוא משתתף "רוקדים עם כוכבים" לשעבר יניב קקון. בית המשפט האריך היום (חמישי) את מעצרו של קקון עד יום שני בשעה 14:00.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

במשטרה אף ביקשו את עזרת הציבור באיתור מתלוננות נוספות נגד קקון. הוא נעצר הבוקר והועבר לחקירה לאחר שעל פי החשד ביצע עבירות מין בבנות אותן הדריך כמורה לריקודים בעיר, שאחת מהן מיוצגת על ידי עורכת הדין תמי אולמן. מעצרו של קקון מגיע לאחר שבשבוע האחרון הוגשו נגדו מספר תלונות במשטרה.

דבר מעצרו של קקון פורסם לראשונה בחדשות 10. מדובר בתקרית השנייה בתוך חודשיים שבה איש חינוך מתחום האמנויות בכרמיאל חשוד בביצוע עבירות מין בתלמידותיו. לפני כחודשיים הותר לפרסום כי תושב העיר נעצר בחשד שקיים יחסי מין עם קטינות בזמן ששימש כמורה שלהן לאמנות.

החשוד, גל סהר בן 45, שימש בעבר מורה למוזיקה בבית ספר אורט בכרמיאל וכיום משמש כמרכז מגמת מוזיקה בקונסרבטוריון העירוני בכרמיאל. מהחקירה שהתקיימה עד כה עולה כי בזמן שהחשוד שימש כמורה בתחום האמנות בבית ספר בכרמיאל הוא קיים קשר מיני עם מספר קטינות תוך ניצול תפקידו, התלות בו מצד תלמידותיו ומצבן הנפשי.

במשטרה קראו לכל היודע דבר על מקרים נוספים או יכול לסייע במידע נוסף, להתקשר למשטרת כרמיאל בטלפון 04-9901444 או למוקדי 100 בכל תחנות המשטרה ברחבי הארץ.