כל מה שאתם צריכים לדעת על העונה ה-7 של "סיפור אימה אמריקאי"

רגע לפני שמתחילה העונה החדשה של סדרת האימה הקאלטית, עשינו לכם סדר בכל הדברים שאתם חייבים לדעת

זמן צפייה: 00:36

הסדרה "סיפור אימה אמריקאי" הפכה לקאלט בשש השנים האחרונות מאז שידור הפרק הראשון. כידוע מדובר בסדרה אונותלוגית, בה עונה עוסקת בסיפור מסגרת אחר כגון רוחות רפאים, בית חולים מוריבידי לתוששי נפש, מכשפות וכדומה. אבל העונה הנוכחיתעתידה לעסוק בנושא מקורי במיוחד ותשים במרכזה את הבחירות בארצות הברית בהשראת בחירות 2016 שהפכו את דנולד טראמפ  השנוי במחלוקת לנשיא ארצות הברית.

אז מה אנחנו כבר יודעים על העונה השביעית והמסקרנת?

שם העונה: סיפור אימה אמריקאי: הכת

לכל עונה יש שם משלה: "בית הרצח", "המוסד", "הכישוף". הפעם העונה תיקרא "הכת". הטיזר הרשמי הראשון לסדרה פורסם בכנס הקומיק-קון ב-2017 הציג ליצנים מתנועעים ומזמרים ואת השם של העונה. יוצר הסדרה ראיין מרפי כבר הודיע לפני מספר חודשים שהעונה תעסוק בבחירתו של טראמפ ותכלול נרטיב נוסף בתוך סיפור המסגרת. איך כל זה קשור לכתות? האם מדובר במטאפורה בלבד? טיזרים נוספים כללו דימויים מעולם הדבורים כמו כוורות וכן הודלפה לרשת תמונה של שחקן מכוסה בדבורים. אז מה יש לנו? טראמפ, ליצנים ודבורים - שלושה מהפחדים הנפוצים ביותר בעולם. כל זה בתיאום מושלם עם הסרט "It" שיוצא בארץ ב-14.9, המבוס על ספרו של סטיבן קינג ומעמיד במרכזו את הליצן המרושע "פינוויז" שמשליט טרור בחייהם של חבורת צעירים בעיירה הדמיונית דרי.

[youtube_embed youtube_id='4g0-cSWmN9o']

עוד ברשת תרבות ובידור:

10 שאלות שלא נענו עם סיום העונה ה-7 של משחקי הכס

שוב מאוהב: אסף אבידן בסינגל חדש: My Old Pain

חוזרים ללימודים: המלצות לסרטים וסדרות טלוויזיה באווירת התיכון

קאסט הסדרה: שרה פולסון, אמה רוברטס, לינה דנהאם

שחקנים קבועים של הסדרה כגון: שרה פולסון, אוון פיטרס, אמה רוברטס ופררנסס קונורי אישרו את חזרתם לעונה נוספת.

 

Look who showed up on the set of Cult looking glamorous and ready for action.

A post shared by Ryan Murphy (@mrrpmurphy) on

מלבד הקאסט הקבוע, ישתתפו בסדרה העונה גם ביתה של השחקנית קארי פישר, בילי לורד, אליסון פיל, הקומיקאי בילי אייצ'נר וכוכבת "בנות" לינה דנהאם. מרפי ספג ביקורת מהמעריצים על הליהוק האחרון שלטענם רחוק מאד מהשחקניות המוערכות שהשתתפו בעבר בסדרה כמו ג'סיקה לאנג וקאתי בייטס .

via GIPHY

 הדמויות: פיטרס ופולסון לנצח

לא הרבה ידוע על הדמויות. מה שכן: אוון פיטרס ושרה פולסון מגלמים זוג אוהבים שמעורבים באיזשהי כת.  מרפי פרסם את הפוסט הבא בחשבון האינסטגרם שלו:

Ally and Kai in CULT...a love story for the ages.

A post shared by Ryan Murphy (@mrrpmurphy) on

 זאת לא הפעם הראשונה שבה פיטרס ופולסון צוותו כזוג בסדרה, הם גילמו גם זוג אוהבים בעונה האחרונה של הסדרה "רואנוק". מהאינסטגרם המושקע של מרפי מסתבר שגם טוויסטי הליצן המלחיץ חוזר ובגדול.

He's Baaaaaack

A post shared by Ryan Murphy (@mrrpmurphy) on

העונה השביעית תחל את שידוריה הארה"ב מחר (ה-5 בספטמבר).