פרקנו את הטריילר: מה מצפה לנו בפרק סיום העונה ה-7 של משחקי הכס?

זה הגיע מהר מדי: בשבוע הבא ישודר הפרק האחרון של העונה של "משחקי הכס". זה כל מה שהבנו מהטריילר המותח

זמן צפייה: 00:45

**אזהרת ספויילרים**

לפני כיומיים צפינו בפרק השישי לעונה של "משחקי הכס" שעורר מחלוקות רבות לגבי איכותו. לצערנו, לא נולד האדם שהצליח לעצור את הזמן ובשבוע הבא ישודר הפרק השביעי הלא הוא פרק סיום העונה. כדי להתמודד עם המתח לקחנו את הטריילר המסעיר לפרק הסיום , פרקנו אותו לפריימים בודדים וניסינו להבין מה אנחנו יכולים להבין על מה שמצפה לנו.

עוד במשחקי הכס:

המוות הוא האויב: מה הרגיז אותנו בפרק האחרון?

הוליווד זה כאן: הסרט החדש של כוכב משחקי הכס

אם למשפחת סטארק היה וואטסאפ

הטריילר מתחיל עם מבט דרמטי של תולע אפור, שמאחוריו הבלתי טמאים בסדר מופתי כהרגלם, מחכים לפקודה הבאה. ברקע נגינת פסנתר איטית שמחזקת את הדרמה.

משחקי הכס
תולע אפור

הפריים השני הוא מבט רחב אל צבא הבלתי-טמאים בהובלתו של תולע אפור. כנראה שהם מצאו את הדרך חזרה מצוק קאסטלי לאחר שספינותיהם עלו באש. כנראה שהם מתכוננים לקרב.

משחקי הכס
הבלתי טמאים

צי גדול של ילדי איי הברזל בדרך להגן על מעלה המלך. הדגלים המרשימים של יורון גרייג'וי מתנוססים על הספינות.

משחקי הכס
צי מרשים במיוחד. יורון גרייג'וי אתה כזה עצם בגרון

על הספינה של דאינריז, טיריון לאניסטר מביט אל עבר מעלה המלך והצי של גרייג'וי שהתאסף למרגלות הצוק. ואריז ות'יאון גרייג'וי עומדים ברקע ומסתכלים גם הם לעבר האופק.

משחקי הכס
מתקרבים למעלה המלך

נראה שיורון מחעכה למשהו כדי לפעול, אבל למה? אולי הם פשוט שם כדי להציג מצג של כוח.

משחקי הכס
ככה בונים מתח

גם הצבא הדות'ראקי של החאליסי שלהם, מתאסף מאחורי הבלתי טמאים. הכוחות של דאינריז מייצרים מצג כוח לא פחות מאיים.

משחקי הכס
הכוחות של דאינריז

במגדל הגבוה של מעלה המלך, ברון וג'יימי לאניסטר מביטים אל האויבים שלהם מלמעלה. באופן טבעי הבלתי טמאים הרבה יותר מסודרים מהדות'ראקי.

משחקי הכס
מלחיץ

נראה שברון וג'יימי מסתכלים אל עבר מפרץ בלאקווטר.  בעבר הלאניסטרים ניצחו בגדול כאשר הותקפו מהלוקיישן הזה אבל כעת כשסרסיי סיימה את המאגרים של אש הפרא בנקמה האחרונה שלה על הספט של באילור, כנראה שההיסטוריה לא תחזור על עצמה. האם הם יצליחו להימנע מטבח? המבט המפוחד בעיניהם אומר את הכל.

משחקי הכס
ההסטוריה כנראה לא תחזור על עצמה

קלאוז אפ על רגלי הסוסים של הדות'ראקים מכניס קצת אקשן למסיבה.

משחקי הכס
אוייסה!

שוב הדות'ראקים מציצים מאחורי הבלתי טמאים.

משחקי הכס
קוקו!
משחקי הכס
גם אנחנו כאן ויש לנו סוסים
משחקי הכס
אי אפשר לנצח דות'ראקים בשדה פתוח

יאללה עוברים צפונה. בווינטרפל קלואז אפ על סאנסה בשכמייה. נראה שכל כובד העולם שוכן על כתפיה של ליידי סטארק הצעירה. היא עמוק בתוך המשחק ובהרבה מובנים, כשג'ון ודאינריז בדרך למעלה המלך, היא דיי לבד, עם אח שחושב שהוא עורב ואחות רוצחת פסיכופטית. ואם כבר מדברים על אריה, איפה היא?? סאנסה, עם כל הכבוד, חסר לך שעשית לה משהו.

משחקי הכס
מה יהי עלייך סאנסה?

השוט של סאנסה מתרחקת מנקודת התצפית מזכיר לנו שהחורף כאן, והוא קשוח מאי פעם. למרות שעדיין הוא לא הגיע לדרום.

משחקי הכס
כמה קר

את שני הפריימים הבאים כבר ראינו במהלך הטריילרים הרבים שקידמו את העונה. ת'יאון גרייג'וי משליך את עצמו על חוף הים, אולי הפעם הוא סוף סוף יוכיח שהוא עדיין גבר? וסרסיי נכנסת אל חדר המפה הגדולה במבצר האדום.

משחקי הכס
איך הוא אוהב את הים

משחקי הכס
סרזאת קסדה? אה לא זאת התספורת של סרסיי

והנה לנו, טריטוריה חדשה ולא מוכרת. כנראה מדובר בהריסות של "דרגונפויינט" ביתם העצום שבו המלכים והמלכות לבית טארגאריין שמרו את הדרקונים שלהם.

משחקי הכס
ברוכים הבאים לדרגונפוינט

והנה מבט מלמעלה על דרגונפויינט שאחת הקבוצות נכנסת אליו. כנראה זה המקום בו תיערך אם כל השיחות של משחקי הכס בה ייפגשו לראשונה הגיבורים המרכזיים.

משחקי הכס
וואו

עכשיו אנחנו זוכים לתמונה מפורטת של המשתתפים במפגש הפסגה, כאשר הם נכנסים לדרגונפויינט. מייצגים את הנבחרת של דאינריז: טיריון, סר דבוס, בריאן (שנשלחה למעלה המלך על ידי סאנסה בפרק הקודם), פוד, ג'ון סנואו, סר ג'ורה, ת'יאון וניצב דות'ראקי מזדמן. המהלך הלבן השבוי שלכדו ג'ון ואחוות הטבעת במשימתם מעבר לחומה לא נראה בשום מקום. אבל אפשר להאמין שהוא ייחשף במהלך הפרק.

משחקי הכס
הנה הם באים, החבר'ה של דאינריז

כשהיא חובשת את הכתר ולבושה בשמלה, סרסיי מתקרבת לארנה. המפגש הזה יכוון את המשך הסדרה. האם תכרת ברית כדי לעצור את המהלכים הלבנים או שמא האגו של בני האדם יוביל למחלמה מיותרת? (אך מהנה כמובן עבורנו)

משחקי הכס
קבלו את המלכה

נראה שג'ון סנואו חושש מהרגע בו נכנסת המלכה האפלה לזירה. אולי הוא הוביל את האנשים שלו למלכודת איומה?

משחקי הכס
יהיה בסדר, ג'ון סנואו

כנראה שמי שהכי סובל מהסיטואציה הזאת, זה טיריון לאינסטר. כנראה שמגרד לו קצת בצוואר מזה שהוא יודע שסרסיי ממש הייתה רוצה לראות את הראש שלו מתנתק מהצוואר.

משחקי הכס
היי אחותי. טיריון לאניסטר

סרסיי מרוצה מעצמה, כמה ביטחון וראוותנות יש באישה אחת? לצידה ג'יימי הנאמן כתמיד. אבל אולי משהו שונה במבט שלו? אולי הוא מבין כמה היא מרושעת?

משחקי הכס
חושבת את עצמה. סרסיי

ואז מגיעים לשורת הטקסט היחידה בטריילר. ג'ון סנואו אומר בוויס אובר: "יש רק מלחמה אחת שהיא חשוב. והיא כאן". האם הוא יצליח לשכנע ולרכך את ליבה של המלכה?

העונה השביעית של "משחקי הכס" – משודרת בימי שני ב-04:00 ו-22:00, ב-HOT HBO וב-HOT VOD, ב-yes Oh ו- yes VOD ובסלקום טיוי.