מייסי וויליאמס: "לאריה יכול להיות סוף מריר-מתוק"

כוכבת "משחקי הכס" בראיון חושפני למגזין בחו"ל מדברת על העתיד של דמותה בסדרה

זמן צפייה: 01:48

שבוע לפני העונה החדשה של סדרת המופת של HBO "משחקי הכס", המעריצים כוססים ציפורניים ואת המתח ניתן לחתוך בסכין. בראיון שעשתה השחקנית מייסי וויליאמס ל"The Times" קיבלנו טיזר משמעותי על העתיד הצפוי לדמותה האהובה אריה סטארק.

אחותי, תני יד עם השמלה. מייסי וויליאמס (אריה) וסופי טרנר (סאנסה)

עוד ברשת תרבות ובידור:

מה חשבנו על "ספיידרמן: השיבה הביתה"?

ביקורת הישרדות: למה מיכל העבירה לנתי את שרשרת החסינות?

התפקיד החדש של השחקנית הישראלית ששיחקה לצד בראד פיט

כאמור, וויליאמס מגלמת בסדרה את אריה, נערה צעירה מבית טוב אם תרצו, שנסיבות חייה המצערות הפכו אותה לרוצחת קשוחה הצמאה לנקמה. אבל בחיים האמיתיים, השחקנית בת ה-20 הציגה צד פגיע יותר של הדמות שלה כשהסבירה איך ההתבגרות שלה על הסט השפיעה על הבטחון העצמי שלה מאחורי הקלעים.

אריה הרוכבת על הסוס

באותו ראיון גם סיפרה וויליאמס שלאריה יכול להיות סוף מריר מתוק, אך היא כנראה תצליח לשרוד לפחות את העונה הלפני האחרונה, ואנחנו יודעים ש"במשחקי הכס" לא קל לשרוד. ככה שאפשר לנשום לרווחה.

 

השחקנית הצעירה החלה לשחק בסדרה בעונתה הראשונה כשהיא בת 12 בלבד. גילה הצעיר גרם לה לא להתרגש מעבודה לצד שחקנים מנוסים ומבוגרים. "בגיל 12 הייתי חסרת פחד. אז נהנתי מזה" הסבירה וויליאמס. "אבל אז בחלוף העונות הלחץ התחיל להיבנות וזה התחיל להלחיץ. כולם עוברים משבר כזה של בטחון עצמי שמגיע פעמים רבות עם ההתבגרות". למרות המשבר נראה שהשחקנית התאוששה במהירות. "זה הכל קרה נורא מהר, אבדתי את הביטחון ועכשיו אני זוכה בו מחדש" סיפרה.

מייסי וויליאמס

ווילאמס כמובן לא יכולה לחשוף מה טמון בעתיד של דמותה ואיך הסיפור ייגמר, אבל כן רמזה שאריה תצליח לשרוד ולהגיע לעונה השמינית והאחרונה. אריה, עברה שינוי משמעותי בסדרה לאורך העונות, היא הפכה מילדה צעירה וטום בוי למתנקשת מחליפת פנים עם רשימה של שמות שמחכים לפגוש את גורלם המר מידיה. בגלל שכל כך קשה לשמור על ספויילרים שלא יודלפו לרשת, השחקנית הסבירה כי הקאסט מקבלים את התסריטים רק חודש מראש."אם הייתי יודעת איך זה ייגמר כבר עכשיו, היה לי מאד קשה לשמור על זה בסוד" סיפרה השחקנית. ככה שכמו המעריצים, גם השחקנים צריכים לחכות בסבלנות.

העונה השביעית של "משחקי הכס" תעלה ב-yes, ב-HOT ובסלקום טיוי ב-17 ביולי