לקראת 2017: אילו סדרות ממשיכות ואילו בוטלו?

עושים סדר: אילו סדרות עתידות לחזור ב2017 ומאילו נאלץ להיפרד

לקראת השנה האזרחית הבאה עלינו לטובה, כולנו סקרנים לדעת, מה רשתות הטלויזיה האמריקאיות מתככנות לנו. לכן, רצינו לעשות לכם סדר במה שעתיד לעלות על המסך הקטן בשנה הקרובה. אז אילו סדרות טלויזיה ינעימו את זמנכם בשנה הבאה ואילו ביטולים מפתיעים יגרמו לכם למרר בבכי? לפניכם הרשימה המלאה.

מי תחזור ובענק?

מעריצים מושבעים של סדרות HBO? יש לנו חדשות טובות בשבילכם. בנוסף לעונה החדשה של "משחקי הכס" לה אנחנו מחכים ונמשיך לחכות בשקיקה אין קץ (מתי כבר יוני?) הרשת הכי מעניינת בטלויזיה האמריקאית חידשה לעונה השנייה את שלוש הסדרות המדוברות שהיא העלתה השנה למסך: "גירושין" עם שרה ג'סיקה פרקר, "לא בטוחה" ו"ווסטרולד" כמובן.

כבר לא יכולים לחכות למשחקי הכס?יש לנו ספויילר בשבילכם. צפו בוידאו:

[brightcove_iframe video_id='entertainment-television-world-tv-001' autoplay='0' credit='' kid='1_5h1fd6le' duration='25']

ואם במקרה פספסתם את הטיזר המדובר של HBO, צפו:

[brightcove_iframe video_id='entertainment-television-news-004' autoplay='1' credit='' kid='1_qx929qe8' duration='27']

סדרת האנימציה האהובה בעולם "משפחת סימפסון" חודשה על ידי רשת FOX לשתי עונות נוספות. הומר, מארג', בארט, ליסה ומגי ימשיכו לגרום לנו לצחוק בקול רם והסדרה המשפחתית תגיע לשיא מטורף של שלושים עונות שידור  ו-669 פרקים.

אם גם אתם חובבים מסעות בזמן, כנראה שגם אתם נדלקתם על "טיימלס" החביבה של רשת NBC. תשמחו לגלות שהרשת אישרה 3 פרקים נוספים של סדרת המדע הבדיוני, כך שעונתה הראשונה תגיע ל-16 פרקים. הסדרה תחזור בינואר אחרי החגים.

[youtube_embed youtube_id='zSYZJGAGvww']

עוד לפני פרק הבכורה של העונה השביעית, "המתים המהלכים" חודשה לעונה שמינית של 16 פרקים. כך הודיעה הרשת AMC. זוהי הסדרה הנצפית ביותר בטלויזיה בחתך דמוגרפי של 18 עד 49. העונה השמינית תשודר בסוף שנת 2017.

ימשיכו למות ולהתהלך
ימשיכו למות ולהתהלך

סדרת הטלויזיה "צעקה" בהשראת סרטי האימה המעולים, חוזרת לעונה שלישית. הערוץ הצעיר והבועט MTV מחזיר את סדרת האימת נעורים לעונה חדשה איך קצרה מקודמותיה.

אם התמכרתם לממתק הכי מתוק בטלויזיה, הסדרה המשפחתית "החיים עצמם", תשמחו לדעת שרשת NBC הזמינה פרקים נוספים של הסדרה המצליחה כך שעונה הראשונה והמוצלחת שזכתה לסף צפיות גבוה במיוחד תמנה 18 פרקים. רוצים לדעת מה אנחנו חושבים על הסדרה? לחצו כאן

[brightcove_iframe video_id='specials_bidur_2016_003' autoplay='0' credit='' kid='1_4wh26hvx' duration='41']

איך הם כבר בעונה 7? לא ברור, אבל סדרת האימה המושקעת "סיפור אימה אמריקאי" שלא מזמן סיימה את עונתה השישית, חודשה כבר לעונה שביעית.

מעריצי אוליביה פופ תפתחו את השמפניות, לאחר המתנה לא קצרה, דרמת המתח הפוליטית "סקנדל" של שונדה ריימס הפופולארית תחזור בעונה שישית ב-19 בינואר.

וזה זמן מצויין להיזכר למה אנחנו כל כך אוהבים אותה:

[youtube_embed youtube_id='6Jq4xU90Q8w']

גם הסדרה הפחות מוצלחת של ריימס, "המדריך לרוצח", תחזור מפגרה ותמשיך את עונה השלישית באותו תאריך.

מי חוזרת לעונה אחרונה?

ממלכה- אחרי עונה שלישית גדושת אירועים, תהפוכות ומוות ישן וטוב של דמויות ראשיות, העונה הרביעית והאחרונה של "הממלכה" הסדרה ההיסטורית הגוללת את סיפורה של מרי מלכת הסקוטים, תגיע לסיום ב-2017. הסדרה צפויה לחזור לעונה רביעית ומסכמת בפברואר הקרוב.

"הנותרים" של HBO היא אולי הסדרה הכי מדכאת על המסך. סדרה פוסט אפוקליפטית אפלה וקודרת המתארת עולם שבו ביום אחד שני אחוזים מהאוכלוסייה נעלמו מעל פני האדמה והשאירו חור בלתי ניתן לתיאור ב98 האחוזים הנותרים. הסדרה תחזור בעונה שלישית באפריל עם שמונה פרקים בלבד.

בנות - סדרה נוספת של HBO שתגיע לסיום בשנת 2017. השמועות שיוצרת הסדרה לינה דנהאם תסיים אותה לאחר שש עונות מתממשות.  לפי הדיווחים, הרשת הודיעה כי עונתה השישית של הדרמה הקומית זוכת גלובוס הזהב תהיה האחרונה. אבל היי, תמיד יהיה לנו את ניו יורק.

בנות. כאילו היא רק עכשיו התחילה...
בנות. כאילו היא רק עכשיו התחילה...

מי אבדה לעד?

אולי הביטול הכי צפוי ומצער. סדרת אימת הנעורים "Dead Of Summer", בכיכובה של אליזבת מיטשל הנפלאה (לעד ג'ולייט מאבודים) ועוד כמה טינאייג'רס, שגרמה לנו לציפיות כל כך רבות התרסקה עם תסריט בינוני ודמויות לא אמינות. הסדרה שזכתה לעשרה פרקים לא תחזור בעונה נוספת.

[youtube_embed youtube_id='HeZ_wS8AL00']

הסדרה עם הכי הרבה אירוטיקה המרומזת בכיכובה של ליז קפלן המדהימה "הסקס של המאסטרס" לא תשוב כנראה. שואו טיים הכריזו כי הם לא ממשיכים עם הסדרה לעונה חמישית.

ליז קפלן בשוק
ליז קפלן בשוק

חייבים להודות שהסדרה של קומדי סנטרל "עובדים מצטיינים" (וורקהוליקס בשפת המקור) הצליחה לשרוד יפה בלוח השידורים האמריקאי. אבל לכל דבר טוב יש סוף, הקומדיה הפרובוקטיבית על שלושת החברים שעובדים באותה חברה תגיע לסיומה בעונה אחרונה שתשודר בינואר הקרוב. אם אתם מכורים לשלושת המצחיקנים, בלייק אנדרסון, אדם דיווין ואנדרס הולם, אל דאגה, שלושתם כבר לוהקו לסדרה החדשה של נטפליקס Game Over, Man!

הסדרה "הרודן" בכיכובה של השחקנית הישראלית מורן אטיאס לא תשוב לעונה רביעית. הסדרה שלא זכתה לאחוזי צפייה קבועים בשלושת עונותיה הראשונות לא תמשיך לעונה נוספת.

קומדיית המצבים האהובה והותיקה "מייקי ומולי" בהשתתפותה של שחקנית הקולנוע מליסה מקארת'י לא תחזור לעונה שביעית. לפי השמועות ביטול הסדרה הוא בעקבות לוח הזמנים הצפוף של מקארת'י שכנראה מעדיפה את המסך הגדול.

צפו בסצינת הסיום של הסדרה:

[youtube_embed youtube_id='s3yWfkUuB4U']

ונסיים עם שאלת השאלות: האם הקומדיה הכי נצפית כרגע- "המפץ הגדול" תמשיך ב2017? נכון לעכשיו, רשת CBS המשדרת בימים אלה את העונה העשירית של הסיטקום על חבורת המדענים הכי מגניבים פסדינה, לא סיפקה תשובה סופית לשאלה. אי ההסכמה על השכר עם השחקנים קיילי קוקו (פני) וג'וני ג'לסקי (לנארד) עומדת למפיקים כרועץ. כנראה שמיליון דולר לפרק, לא מספקים את השניים. בנוסף שמועות גורסות כי הסיבה העיקרית לרצון של קוקו לעזוב את הסדרה היא קנאתה בתשומת הלב וזמן המסך להם זוכה השחקנית מליסה ראנץ' המגלמת את ברנדט שבעונה הנוכחית מביאה לעולם את ביתם המשותפת לה ולבעלה בסדרה האוורד (סייימון הלברג). מעניין. מקווים לדווח לכם על בשורות משמחות בקרוב.

מה שכן ישמח את המעריצים הנאמנים של הסיטקום, היא הידיעה שהיוצרים עובדים על סדרת בת, כפי שדיווחנו לפני כחודש . צפו בוידאו:

[brightcove_iframe video_id='entertainment-television-news-002' autoplay='0' credit='' kid='1_sf6yq6yw' duration='42']

עוד ברשת סלבס:

הסטארקים מתאחדים? טיזר ראשון לעונה החדשה של משחקי הכס

מה מצפה לנו העונה השביעית של משחקי הכס? כל הספויילרים

מצעד מיוחד: מה הפרק הכי טוב של מראה שחורה?

הקאמבק של בנות גילמור הוא ממתק אמיתי

article_flach_web