גלאם עולמי: מי הם שופטי X Factor בחו"ל?

נכון, השופטים שלנו בארץ פשוט מהממים אבל החלטנו שבא לנו קצת אבק כוכבים חו"לי והבאנו לכם את שופטי האקס הכי נוצצים מהגולה

קולאז' שופטים אקס פקטור

נכון, עברישירימשה וסאבלימינל מהממים בפני עצמם, ואנחנו לגמרי מסתפקים בהם... אבל לפעמים עדיין כיף להציץ לדשא של השכנים ולגלות עד כמה הוא נוצץ. קבלו את שופטי אקס פקטור הזוהרים, הנוצצים, והמפורסמים ביותר בעולם:

1. ניקול שרזינגר - אקס פקטור בריטניה

ניקול שרזינגר, זמרת ורקדנית אמריקאית הייתה הסולנית של להקת הבנות פוסיקאט דולז, שזכתה להצלחה מסחררת ונחשבת לאחת מלהקות הבנות המצליחות ביותר בהיסטוריה. לאחר פירוקה של הלהקה בשנת 2009, פנתה שרזינגר לקריירת סולו, הוציאה שני אלבומים ושמרה על מעמדה ככוכבת בינלאומית. היא לוהקה כשופטת לאקס פקטור האמריקאית, ומאוחר יותר עברה לשפוט בגרסה הבריטית של התכנית.

ניקול שרזינגר
כבוד השופטת. ניקול שרזינגר | צילום: Tim P. Whitby/Getty Images

2. דמי לובאטו  - אקס פקטור ארה"ב

דמי לובאטו, רק בת 25 וכבר נחשבת לזמרת בינלאומית מהמצליחות בעולם. היא החלה כילדה בסדרות של ערוץ דיסני, ושיחקה בסרט מבית דיסני "קאמפ רוק", שהביא לפריצה הגדולה שלה. מאז היא הספיקה להקליט שישה אלבומי אולפן מצליחים ולצאת לסיבובי הופעות ענקיים. ב-2012 החלה לשמש כשופטת בגרסה האמריקאית של אקס פקטור.

דמי לובאטו
סיבובי הופעות ענקיים. דמי לובאטו | צילום: Christian Petersen/Getty Images

3. קלי רולנד - אקס פקטור ארה"ב 

קלי רולנד וודאי מוכרת לכם בתור הדבר השני הכי מפורסם שיצא מדסטניז צ'יילד אחרי ביונסה, אבל השופטת המגניבה הזאת עומדת בפני עצמה. לאחר פירוק הלהקה היא פרצה בקריירת סולו והקליטה ארבעה אלבומי אולפן. אתם וודאי זוכרים את "Dilemma", הלהיט ההיסטרי שלה עם הראפר נלי. לשולחן השופטים של אקס פקטור ארה"ב הצטרפה קלי ב-2013, לאחר ששפטה גם בגרסה הבריטית ב-2011.

קלי רולנד
לא רק ביונסה. קלי רולנד זוהרת | צילום: Maury Phillips/Getty Images

4. שרון אוסבורן - אקס פקטור בריטניה

אולי היא לא זמרת, אבל אין ספק ששרון אוסבורן מכירה את עולם המוזיקה מקרוב. שרון, שנשואה לאוזי אוסבורן, מנהיג להקת המטאל בלאק סאבאת', היא מנהלת מוזיקלית ואושיית טלוויזיה שכיכבה יחד עם משפחתה בתכנית הטלוויזיה המפורסמת משפחת אוסבורן המתעדת את חייהם. בין ילדיה גם הזמרת והמנחה קלי אוסבורן. היא אחת מחמש המנחות של תכנית הטלוויזיה The Talk. היא שפטה באקס פקטור הבריטית בשנים 2004-2007, חזרה לעונה אחת ב-2013 וכן שופטת בעונה הנוכחית של התכנית.

שרון אוסבורן
לא רק אשתו של. שרון אוסבורן | צילום: Eamonn M. McCormack/Getty Images

5. פאולינה רוביו - אקס פקטור ארה"ב

השם אולי לא נשמע לכם מוכר אבל מדובר בכוכבת על ברחבי העולם הלטיני. פאולינה, הייתה חברה בשנות ה-80 וה-90 בלהקה הפופולארית טימביריצ'ה, אותה עזבה ב-1991 כדי להתמקד, איך לא, בקריירת הסולו שלה, שבמסגרתה הוציאה לא פחות מעשרה אלבומים. בנוסף להיותה שופטת באקס פקטור ארה"ב בשתי העונות האחרונות שלה, היא הופיעה גם בג'יין הבתולה בתפקיד עצמה.

פאולינה רוביו
כוכבת על בעולם הלטיני. פאולינה רוביו | צילום: Kevin Winter/Getty Images

6. סיימון קאוול - אקס פקטור בריטניה וארה"ב

אביה ומולידה של אקס פקטור והשופט הקבוע היחיד בכל העונות בשתי הגרסאות של התכנית בבריטניה מולדתו, ובארה"ב. סיימון, שפט תחילה בתכניות המציאות פופ איידול הבריטית ואמריקן איידול, שהיו הראשונות מסוגן בתחום הריאליטי המוזיקלי (ובעקבותן נוצרה כוכב נולד הישראלית) והיה השופט המרושע ביותר בפאנל. לאחר מכן הקים קאוול את "Syco", חברה העוסקת בעסקי המוזיקה והטלוויזיה. הוא הגה את הפורמטים של אקס פקטור וכן של תכניות הכישרון Got Talent שלהם הופקו גרסאות שונות ברחבי העולם, לרבות ישראל.

סיימון קאוול
אבי כל האקס. סיימון קאוול | צילום: Kevin Winter/Getty Images

7. וורקה סרדוצ'קה - אקס פקטור אוקראינה

את הכי הכי נוצץ, שמרנו לסוף. אנדרי דנילקו או בדמות הדראג שלו וורקה סרדוצ'קה, ייצגו בגאווה רבה את אוקראינה באירוויזיון 2007 עם השיר המטורף "Dancing Lasha Tumbai" (או כמו שהוא מוכר בפי רבים, "Ziben Ziben") שהגיע למקום השני בתחרות. ההופעה הזאת זכורה כל כך, עד שוורקה הגיעה להופעת אורח גם באירוויזיון של השנה. החל מ-2016 החלה וורקה לשפוט בגרסה האוקראינית של אקס פקטור.

וורקה סרדוצ'קה
נוצץ כבר אמרנו? וורקה סרדוצ'קה | צילום: Photo by Johannes Simon/Getty Images

עוד מ- The X Factor ישראל

מצעד האודישנים המרגשים של X Factor ישראל

Welcome To The Wild Wild X

ביצועי הלהקות הטובים ביותר של X Factor ישראל

שירי מימון וסאבלימינל כובשים את במת גמר "הישרדות"