תשפטו בעצמכם: רוח רפאים של כלב הופיעה באמצע טיול עם כלב אחר

זוג בריטי טען בחשבון הפייסבוק שנתקל בדמות "שטנית" בזמן טיול עם הכלבים שלהם בקלמבר פארק, נוטינגהמשייר. בפוסט שהועלה, בני הזוג שיתפו סרטון של הדמות המצמררת חוצה ממש מולם בזמן שהיה חושך מוחלט

צללית רוח הרפאים | צילום: צילום מסך

סיבוב מפחיד עם הכלב עבר לאחרונה על בני הזוג האנה ודייב רואט, כאשר בשעה שטיילו עם הכלבים שלהם בקלמבר פארק החשוך מאוד, הופיעה לפתע אל מול עדשת המצלמה שלהם דמות המזכירה כלב או שועל שנראית דומה להפליא לרוח רפאים.

כתבות נוספות

"נראה שלא היינו לבד בהליכת הבוקר המוקדמת שלנו בקלמבר היום!" כתבו בני הזוג בכיתוב הסרטון, שבו נראה היצור המוצל מופיע מהאוויר, וחוצה את דרכם לפני שנעלם. חלק מהגולשים שצפו בסרטון טענו שלדעתם מדובר בעשן של סיגריה או משהו דומה, ואילו אחרים אכן האמינו שמדובר ברוח רפאים.

החליטו בעצמכם

מאז שהועלה הפוסט ברשתות החברתיות הוא יצר באזז רציני. הוא זכה לכמעט 2,000 תגובות ולמעלה מ-2,800 שיתופים. רוב התגובות מתחלקות בין אנשים שצפו בסרטון והתעקשו שה"דמות" באה מסיגריה או אדים, ואחרים שטענו שהדמות דומה ל"רוח רפאים של כלב או שועל".

עם זאת, לפי הניו יורק פוסט, בני הזוג התעקשו שהם לא מעשנים ושאכן מדובר יצור שמיימי. "זה די שטני האופן שבו הוא זוחל וזה שיש לו איברים ארוכים. הוא לא שינה את צורתו, ואם זה היה עשן אז הצורה הייתה משתנה", אמרה האנה. היא גם ציינה שהיא לא חשה מפוחדת בנוכחות רוח הרפאים - בטענה שהיא גדלה בבית שבו ראתה בדרך כלל רוח רפאים של איש זקן שרודף אותה.