רצח את אשתו והשתמש בכספי ביטוח החיים כדי לקנות בובת מין

קולבי טריקל, גבר בן 30 מקנזס, הורשע בשנה שעברה ברצח אשתו, קריסטן טריקל. כעת נחשף כי הוא השתמש בכספי ביטוח החיים על מנת לרכוש בובת מין בשווי של מעל 2,000 דולר

Screenshot 2024 05 01 At 9.15.
קולבי וקריסטן טריקל | צילום: מתוך הרשתות החברתיות

בשנת 2019 התקשר קולבי טריקל לשירותי החירום וטען כי אשתו, קריסטן בת ה-26, נטלה את חייה. חוקר מקרה המוות סיווג את מותה של קריסטן טריקל כהתאבדות וקולבי היה חופשי להמשיך בחייו. אך החוקרים חשדו כי קולבי מסתיר משהו.

כתבות נוספות

קולבי טריקל, שהיה חייל מילואים, פדה שתי פוליסות ביטוח חיים עבור אשתו בסכום כולל של יותר מ-120,000 דולר. עוזר התובע של מחוז אליס, אהרון קנינגהם, סיפר כי קולבי בזבז את כל הסכום של כספי הביטוח בתקופה של שמונה חודשים. הוא קנה משחקי וידאו בשווי אלפי דולרים, שילם חובות וקנה ציוד מוזיקה. אך ההוצאה התמוהה ביותר הייתה בובת מין בגודל טבעי אותה קנה ב-2,000 דולר רק יומיים לאחר קבלת תשלום הביטוח.

Screenshot 2024 05 01 At 9.09.
קריסטן טריקל | צילום: מתוך הרשתות החברתיות

זאת לא הייתה הנורה האדומה היחידה שהטרידה את החוקרים. נוספה לכך העובדה ששעון המעורר של קריסטן החל לצלצל בזירת המוות, ואחד הבלשים נאלץ להשתיק אותו. לפי אחד החוקרים "אנשים שחושבים על התאבדות ואכן מתאבדים לא מגדירים שעון מעורר, אין להם שום תוכניות להיום".

Kansas Department Of Correctio
קולבי טריקל | צילום: Kansas Department of Corrections

החוקרים ערכו מספר שיחות עם קולבי שלא בנוכחות עורך דין. הוא שיתף אותם בסיפורים על עבודת מודיעין שלטענתו עשה במהלך שירותו הצבאי, וסיפר על סיורים שערך במזרח התיכון ובמרכז אמריקה, אך כאשר החוקרים אימתו את סיפוריו עם גורמים בצבא, נאמר להם שקולבי מעולם לא הוצב מעבר לים או מחוץ למדינה. השקרים הללו גרמו לחוקרים לפקפק גם בסיפורו אודות מותה של קריסטן.

בסופו של דבר קולבי הורשע ברצח מדרגה ראשונה ובהפרעה לאכיפת החוק. במהלך משפטו סיפרו התובעים לחבר המושבעים אודות רכישת בובת המין. אמו של קולבי עלתה לדוכן כעדת הגנה והסבירה למושבעים כי הבובה נועדה לנחם את קולבי לאחר מותה של אשתו.

אולי יעניין אותך גם: גנב ויברטורים בשווי 1,500 דולר ונתפס בגלל סיבה טיפשית

בית המשפט גזר עליו מאסר עולם ללא אפשרות לשחרור על תנאי למשך 50 שנה. מאז הוא מרצה את עונשו בכלא המדינה באלסוורת'.