אין יותר מציאותי מזה: רוח רפאים של "ילדה שחורת עיניים" תועדה ביער הידוע כרדוף

מצלמת רחפן שצילמה מעל יער "קנוק צ'ייס" שנמצא צמוד לבירמינגהאם שבאנגליה, תיעדה את מה שנראה כמו ילדה על טבעית בעלת גלגלי עיניים שחורים לגמרי. במשך עשרות שנים רצות שמועות בין המקומיים על ילדים בעלי תסמינים דומים אשר רודפים את האזור | צפו בתיעוד

הילדה שחורת העיניים | צילום: צילום מסך מתוך יוטיוב

"קנוק צ'ייס" נחשב במשך שנים לאחד המקומות הרדופים ביותר בבריטניה, עם שורה של מקרים ביזארים ומלחיצים שקרו באזור. מעל כל התיעודים דבר אחד שאנשים חוזרים אליו שוב ושוב הוא רוח הרפאים של "הילדים שחורי העיניים".

יער קנוק צ'ייס
יער קנוק צ'ייס - נראה פסטורלי אך ידוע כרדוף | צילום: צילום מסך

במהלך השנים, אנשים רבים טענו שהם רואים ילדי רפאים עם ארובות עיניים שחורות שקועות אורבים בין העצים. אנשים לא בטוחים אם אלו רוחות רפאים של קורבנות של מחלות איומות מלפני מאות שנים או בכלל ילדים שנרצחו על ידי רוצח מפלצתי בשנות ה-60.

כתבות נוספות:

טענה אחת טוענת שרוחות הרפאים של הילדים עם העיניים השחורות הן של צעירים שמתו מהתפרצות דיפתריה במאה ה-18, כשהמחלה גורמת לעיניהם להיראות שקועות וכהות. אחר אומר שהם רוחות הרפאים של קורבנותיו של ריימונד מוריס, שרצח שלושה ילדים באזור בין 1965 ל-1967.

ילד שסבל ממחלת דיפתריה | צילום: צילום מסך

כמובן, יש גם את הטענה של אנשים שלא מאמינים ברוחות ואומרים שכל העניין מומצא. ובכן, צילומי הרחפן האלו של מאמין אמיתי הבחינו בדמות אפלולית על קצה קו העצים ועטו למטה כדי לראות מקרוב. המצלמה אכן לכדה דמות מסתורית לבושה לבן ובעלת עיניים שחורות מסתובבת ברחבי היער.

צפו בתיעוד

אנשים שצפו חשבו שזה נראה כמו רוח רפאים, כשאחד אמר "קנוק צ'ייס ידוע בזכות דברים כאלה". אדם אחר שהיה סקפטי יותר, שאל האם הם "קרבו את המל"ט לילדה כדי שהצילום יראה טוב יותר" ואדם שני טען שזה "מזויף".

בינתיים, "צייד רוחות" אחר טוען שפגש "ילדים שחורי עיניים" בקנוק צ'ייס, שלטענתו היער הוא גם ביתם של "אנשי זאב, אנשי חזירים ולכאורה אפילו ביגפוט".

אנשי זאב
איש זאב - גם אותו תוכלו למצוא ביער המפחיד | צילום: shutterstock

אם אתם מתכננים לצאת ולנסות למצוא בעצמכם את "הילדה השחורה" אז כדאי שתדעו שיש טיולי רפאים מאורגנים לאזור, שמטרתם לאתר פעילות על טבעית.