מורה בחטיבה מואשמת ששלחה תמונות וסרטוני עירום ואף התנשקה עם תלמיד בן 15

המורה לשעבר אמה הנקוק, אשתו של מפקד משטרה באוקלהומה שבארצות הברית וביתו של ראש העיר בה הם גרים, עומדת בפני ארבעה אישומים פליליים לאחר שהואשמה בנשיקה ובשליחת צילומי עירום לתלמיד בן 15

אמה הנקוק - עומדת בפני עונש מאסר ממושך | צילום: צילום מסך מתוך פייסבוק

מורה מחליפה הנשויה לשוטר בכיר באוקלהומה עומדת בפני עד 20 שנה מאחורי סורג ובריח לאחר שהואשמה בשליחת "תמונות עירום" ו"סרטוני אוננות" לאחד מתלמידיה.

אמה הנקוק, שלימדה עד לאחרונה בבית הספר הציבורי של ולסטון, ומוכרת גם כביתו של ראש העיירה הקטנה, ניהלה לכאורה מערכת יחסים מינית עם ילד בן 15.

כתבות נוספות

הרשויות עצרו אותה על כך שהחליפה לכאורה הודעות טקסט מיניות, תמונות עירום וסרטונים של אקטים מיניים עם התלמיד, וכן נישקה אותו במהלך שני מפגשי לימוד בכיתה.

בת ה-26 הופיעה בפני שופט בבית המשפט המחוזי של מחוז לינקולן לאחר שהסגירה את עצמה בכלא המחוזי ושוחררה לאחר מכן לאחר שהפקידה ערבות של 50,000 דולר.

אביה של הנקוק הוא ראש עיריית וולסטון פול ויטנה ובעלה הוא מפקד משטרת וולסטון אלפרד הנקוק. השריף של מחוז לינקולן, צ'ארלי דאגרטי, ביקש ממשרד החקירות של מדינת אוקלהומה לנהל את התיק עקב ניגוד עניינים.

אמה ובעלה - נמנע מלהשתתף בחקירה לאור ניגוד אינטרסים | צילום: צילום מסך מתוך פייסבוק

הנקוק החלה לשלוח הודעות טקסט לתלמיד באוקטובר 2022 לאחר ששלחה לו מטלה בבית הספר, כך סיפרה בחקירה כמה שבועות לאחר מכן, התלמיד שלח לה תמונה בה הוא שוכב ללא חולצה

במקום לעצור את ההודעות, הנקוק ענתה: "האם אנחנו שולחים עכשיו תמונות בחצי עירום?"

בתצהיר נכתב כי הנער השיב: "אני לא בטוח, אנחנו שולחים?" על כך הגיבה המורה: "האם אתה מנסה לגרום לי לאבד את עבודתי?" מכאן, התצהיר טוען כי הטקסטים בין השניים הפכו ליותר ויותר מיניים.

המשטרה האשימה את הנקוק בכך שהמשיכה להחליף תמונות עירום וסרטונים של אקטים מיניים עם הנער בסנאפצ'ט. על פי החשד, הם התנשקו בשתי הזדמנויות, כאשר הנקוק הואשמה בכך שנגעה בתלמיד באופן בלתי הולם במהלך הנשיקה השנייה שלהם בכיתה.

המורה סיפרה שהיא "צילמה תמונה מהאמבטיה שלה, בערך שישה סנטימטרים מעל הברכיים ומטה". למחרת בלילה היא לכאורה שלחה לתלמידה "תמונה עם שמיכה המכסה את החזה כלפי מטה".

הנקוק שלחה תמונות מיניות לבן ה-15 | צילום: צילום מסך מתוך פייסבוק

לאחר מכן ביקש ממנה התלמיד "להזיז את השמיכה" ולטענתה "שלחה תמונה נוספת ללא השמיכה בה היא מראה את שדיה".

הנקוק הוסיפה בהצהרה שבסוף אוקטובר היא והתלמיד "שלחו תמונות עירום, וסרטוני אוננות זו לזה". בנוסף סופר שהשניים התמזמזו במזווה של שיעורי בישול במהלך הפסקת צהריים, שם נטען כי הנקוק "תפסה" את הילד ו"נישקה אותו באגרסיביות".

הנער סיפר שהיא "הכניסה את הלשון שלה לפיו ארבע או חמש פעמים" בטווח של 30 שניות. ב-3 בנובמבר, הנקוק עבדה כמורה מחליפה לשיעור ביולוגיה כאשר היא נתנה לנער את הסיגריה האלקטרונית שלה ונישקה אותו "חמש או עשר פעמים".

המסמך מוסיף כי היא "שפשפה את אזור המפשעה של הנער במשך עשר שניות, והנער תפס את ישבנה השמאלי".

בן ה-15 סיפר בתחקיר שלהנקוק היה קשר גם עם תלמיד נוסף. על פי החשד, היא הראתה לתלמיד השני פין מצויר על כף רגלה לפני ששאלה את הנער "האם אתה אוהב את הפין שלי?" והוא השיב: "לא, בבקשה אל תראי לי את זה".

דיברה בצורה לא נאותה גם לתלמיד אחר | צילום: צילום מסך מתוך פייסבוק

המורה לשעבר מתמודדת גם עם האשמות שהיא הראתה לשני תלמידים אחרים - בני 15 ו-13 - סרטונים שלה ממסיבת ליל כל הקדושים כשהיא מנשקת אישה ושמה את פיה "על איבר מין מזויף".

הנקוק עומדת בפני ארבעה אישומים פליליים - שני אישומים של שידול להתנהגות מינית או תקשורת עם קטין באמצעות שימוש בטכנולוגיה ושתי סעיפי אישום של מעשים מגונים נגד ילד מתחת לגיל 16.

עונשי המאסר הצפוים למורה המחליפה עומדים בין 3 שנים ל-20 שנים.