מנהלים יחסים בשלט רחוק? הכירו את המכשיר שיעביר את הנשיקה שלכם ישירות לבן הזוג

מכון טכנולוגי בסין פיתח וכעת מוכר מכשיר מיוחד עבור זוג אוהבים ממרחק - מכשיר נשיקות שיקלוט את צורת הנשיקה שלכם ויעביר אותה באופן מושלם לבן הזוג באמצעות אפליקצייה

מכשיר הנשיקה מרחוק - מושלם לזוגיות על שלט רחוק | צילום: צילום מסך מתוך טוויטר

ניהול קשרים מערים שונות ואפילו מדינות שונות הפך למעט פשוט יותר בשנים האחרונות, עם התפתחותם של הזום, הפייסטיים וכדומה. למרות זאת כל הדיבורים והשיחות שבעולם לרוב לא מצליחים להחליף את הריחוק הפיזי שמקשה על הזוגיות וגורם לקשרים רבים להסתיים - ובכן, למכון סיני אחד יש פתרון יוצא דופן.

כתבות נוספות

מכשיר ה"נשיקה על שלט רחוק" שנוצר ע"י המכון הטכנולוגי של צ'אנגזו בסין, משתמש בסט של שפתי סיליקון כדי לשחזר את הלחץ, התנועה והטמפרטורה של נשיקה, אשר לאחר מכן משוכפלת על ידי מכשיר מתאים באמצעות אפליקציית סמארטפון.

כך זה עובד

ג'יאנג ז'ונגלי, מנהל הצוות שפיתח את הרעיון, סיפר על מקור ההשראה שלו: "במהלך לימודיי באוניברסיטה, אני ובת זוגתי ניהלו את הקשר שלנו רק דרך הטלפון - ומכאן הגיע הרעיון".

את המכשיר ניתן להזמין באתר המכירות הסיני Taobao עבור 41 דולרים בלבד, והוא אינו מיועד רק לזוגות בקשר מרוחק - אלו מכם המרגישים בודדים יכולים אפילו לחלוק נשיקה עם זר אנונימי.

המכון המקצועי של צ'אנגזו לטכנולוגיה מכטרונית השיג פטנט על המכשיר ב-2019, אך הפטנט פג ב-2023. ג'יאנג אמר שהוא מקווה שמעצבים אחרים יוכלו כעת לשפר את המוצר.

פתרון נוח להחזרת תחושת המגע | צילום: צילום מסך מתוך טוויטר