מנהיג האופוזיציה בסיישל מואשם בכישוף: "מופע פוליטי"

פטריק הרמיני, מנהיג האופוזיציה המוביל בסיישל מואשם בכישוף ובעבירות נוספות. המשטרה עצרה 6 חשודים נוספים אשר ברשות אחד מהם נמצאו פריטים הקשורים לכישוף

פטריק הרמיני, מנהיג האופוזיציה בסיישל, מואשם בכישוף
פטריק הרמיני, מנהיג האופוזיציה בסיישל, מואשם בכישוף | צילום: Seychelles News Agency, Shutterstock

צרות בגן עדן: מנהיג האופוזיציה המוביל של איי סיישל, פטרי הרמיני, הואשם בכישוף. המשטרה טוענת כי התיק קשור לגילוי של שתי גופות שהוצאו מקבריהן באי מאהה. הרמיני הכחיש את ההאשמות ואמר לתקשורת המקומית כי התביעה שלו היא "מופע פוליטי" כדי להכתים את תדמיתו לקראת המירוץ לנשיאות ב-2025".

כתבות נוספות

ביום שני, בית המשפט שחרר בערבות את הרמיני וכן שישה נאשים נוספים בערבות של 30,000 רופי סיישלי. לפי הדיווחים בתקשורת המקומית, האישומים נגד הרמני והשותפים שלו הם חמורים במיוחד, והם כוללים החזקת פריטים המיועדים לשימוש בכישוף, קשירת קשר לביצוע כישוף ורכישת שירותים הקשורים לכישוף.

פטריק הרמיני, סיישל
פטריק הרמיני, מנהיג האופוזיציה בסיישל | צילום: Seychelles News Agency

התביעה טוענת כי שמו של יו"ר האופוזיציה הופיע בתכתובות וואטסאפ בין שני חשודים נוספים. אחד מן החשודים, אזרח טנזניה, נתפס כשברשותו פריטים הקשורים בכישוף, ביניהם אבנים, כלי עץ, בקבוקים קטנים של נוזל חום, אוסף של אבקות ומסמכים עם שפה מוזרה וסמלים "דמוניים ושטניים".

איי סיישל | צילום: Shutterstock

הרמיני, ששימש כיו"ר הפרלמנט של סיישל בין 2007 ל-2006, אמר יותר מ-40 שוטרים פשטו על משרדי מפלגתו בבירה. הוא סיפר כי השוטרים חיפשו פריטים הקשורים לכישוף, כולל "עצמות, חלקי גוף וחפצים הקשורים לנצרות", אך לא מצאו כאלה. לדבריו, מעצרו הוא "מופע פוליטי" של הנשיא וויבל רמקלוואן במטרה "לחסל את מי שהוא יודע שיחליפו את שלטונו בבחירות 2025".

איי סיישל, מאוריציוס או האיים המלדיביים? גלו איזו חופשה טרופית מתאימה לכם