גלגל הצלה: צוות המתנדבים הצליח לחלץ את הכלבה שנתקעה בגלגל רזרבי

לאחר ניסיונות רבים הצליחו מתנדבי שירות הכבאות בניו ג'רזי לחלץ את דייזי, כלבת לברדור שנתקעה בתוך גלגל רזרבי. לא ברור כיצד היא נתקעה שם, אך למרבה השמחה היא חולצה ללא פגע

Szrcns
דייזי רגע לפני החילוץ | צילום: Franklinville Volunteer Fire Company

צוות המתנדבים של כיבוי האש במחוז פרנקלינוויל בניו ג'רזי, נחלצו לעזרתה של דייזי, כלבת לברדור מתוקה שנתקעה בתוך גלגל של מכונית. הצוואר שלה נתקע בגלגל והכבאים פעלו במהירות על מנת לחלץ את דייזי באופן שלא ילחיץ אותה.

תחילה ניסו הכבאים להשתמש בסבון כלים ומים, אך לא הצליחו לשחרר אותה. בהמשך הם ניסו שמן צמחי, וכשזה לא עבד הם שמו פלסטיק מסביב לצווארה, בתקווה שהשמן והסבון יהפכו אותו לחלקלק מספיק כדי שהיא תוכל לגלוש החוצה.

2qprue
צוות המתנדבים במהלך ניסיון החילוץ | צילום: Franklinville Volunteer Fire Company

בסופו של דבר לכבאים לא נותרה ברירה. הם העלו את דייזי על עגלה והסיעו אותה למוסך השייך לאחד המתנדבים. הם נעזרו במכונה לחיתוך פלזמה וריתכו את חישור המתכת של הגלגל. דייזי אמנם נכנסה לפאניקה, אך הכבאים הקפידו להגן על ראשה וצווארה באמצעות שמיכה.

3vufri
הגלגל המרותך | צילום: Franklinville Volunteer Fire Company

לשמחת כולם, תוך 5 דקות דייזי חולצה ללא כל פגע. בפוסט שפרסמה חברת כבאות המתנדבים של פרנקלינוויל נכתב: "כל הכבוד לסגן ברנדון וולפ שלנו, שבעזרת המגיבים הראשונים שהגיעו למקום, השתמש בחותך הפלזמה האישי שלו כדי לשחרר את דייזי מהגלגל. דייזי לא נפצעה והמצב טוב! זו המסירות והמחויביות שאתם יכולים לצפות לה מצוות המתנדבים של פרנקלינוויל! אנו אסירי תודה לכל מי שהגיב היום כדי לעזור לדייזי".

אולי יעניין אותך גם: כוכבת הרשת בריאיון חריג: "קוראים לי מיאו אבל אני מזדהה ככלבה"

זו לא הפעם הראשונה שאנחנו מדווחים על כלבים שנתקעים במקומות מוזרים. לפני כמה חודשים סיפרנו לכם על ספייק, כלב ביגל סקרן שדחף את ראשו בתוך פתח אוורור ונתקע באופן מביך שמזכיר את הסיפור הידוע של פו הדב. צוות כיבוי האש שנקרא להציל את ספייק נאלץ להרחיב את החור, באופן שאמנם פגע בקיר, אך איפשר לספייק להשתחרר ללא פגע.

Sumter Police Department
ספייק הכלב | צילום: Sumter Police Department