"שמתי אותו במקום האהוב עליו": אישה נתפסה בשדה תעופה עם האפר של בן זוגה המנוח בתוך צעצוע מין

צעירה אוסטרלית בת 23 שיתפה בסרטון שהפך ויראלי בטיקטוק, כיצד היא מנסה לעבור את השיקוף של שדה התעופה עם צעצוע מין שממוקם בישבן שלה ובו מוחבא האפר של חבר שלה אשר נפטר

שרה באטון ובן זוגה לשעבר | צילום: צילום מסך

שרה באטון בת ה-23 בחרה דווקא במדינת איחוד האמירויות השמרנית לנסות ולעבור במכונת השיקוף של שדה התעופה, בזמן שהיא לובשת צעצוע מין אנאלי המכיל אפר של בן זוגה המנוח ליד "המקום האהוב" עליו.

כתבות נוספות

לצערה של שרה האזעקה של המכונה צפצפה והשומרים לקחו אותה לבידוק: "הם לקחו אותי ואת בן הזוג שלי הצידה בלי הרבה הסברים", היא אמרה - והוסיפה שנאלצה להתקשר לאביה כדי לקבל עזרה מהשגרירות האוסטרלית.

בת ה-23 העלתה את תיעוד המעבר לחשבון הטיקטוק שלה, וצברה יותר מ-5 מיליון צפיות בפחות משבוע ימים, אך לאחר זמן מה מחקה את הסרטון לאור תגובות קשות והסערה שיצרה.

מתוך סרטון הטיקטוק שנמחק | צילום: צילום מסך

הצעירה מוסיפה ומספרת שאת מכשיר המין האנאלי היא קיבלה כמתנה מבן זוגה לפני מותו: "הכוונה שלי בהתחלה הייתה בדיחה כי הוא בילה שם כל כך הרבה זמן וזה היה המקום האהוב עליו", אמרה. "למען האמת, זה הדבר הכי מצחיק שהוא עשה אי פעם, אני אבזבז את כל חיי בלצחוק על זה במקום להתמקד בבכי עליו".

צעצוע המין המיוחד שקנה לה | צילום: צילום מסך

שרה הוסיפה וסיפרה: "אני שמחה שאני יכולה לקחת אותו איתי למקומות שרק חלמנו שנסע אליהם". לצערה של באטון עובדי שדה התעופה פחות נהנינו מהבדיחה, והם חשדו שמדובר בנשק: "ניסיתי להסביר להם מה זה, אבל חשבו שאני מדברת בצורה אלימה ולא הקשיבו לי".

לבסוף שוחררה שרה לאחר התערבות השגרירות האוסטרלית, אך לא ניתן לה להכנס למדינת איחוד האמירויות.