הטרנד החדש: קוסמטיקה משמן קנאביס

מה קורה כאשר לוקחים זרעי קנאביס מפיקים מהם שמן שמים בתוכו אומגה 3 ואומגה 6 ומורחים על הגוף? מסתבר שפלאים

זמן צפייה: 04:24

האם לצמח הקנאביס יש, באמת, סגולות מיוחדות ומדהימות ההופכות אותו לפלא החדש בתחום הקוסמטיקה הדרמטולוגית? מסתבר שכן. לזרעי הקנאביס תכונות פעילות וארוכות טווח שמאפשרות הזנה של תאי העור, שתורמות לפעילות אנטי דלקתית ולשיקום נזקי אלרגיות עור, שמגנות על המערכת החיסונית ומעשירות אותה בוויטמינים ובחומצות שומן. בנוסף, זרעי צמח הקנביס מכילים כ-33% פרוטאינים טהורים שהם עשירים בברזל, בוויטמין E ובאומגה 6 ו-9 הידועות ביעילותן לעור הגוף והפנים יותר מכל צמח אחר.

הפקת מוצרי הקוסמטיקה נעשית רק באמצעות זרעי הקאנביס ולא מהצמח עצמו בו יש חומרים פסיכו-אקטיביים, על כן אין השפעה פסיכו-אקטיבית על המשתמש בחומרי הקוסמטיקה האלו. אחוז הקנביס בחומר הוא בין 5% ל 24% תלוי בצורך של הטיפול עם החומר. כמות שהיא קטנה יחסית ובטוחה מאד. השילוב של שמן זרעי הקנאביס וסגולותיו הרפואיות, בשילוב עם מרכיבים טבעיים נוספים, מאט את תהליך ההזדקנות ומזרז תהליכים של חידוש תאי העור.

קוסמטיקה מקנאביס
מהבחינה הלגאלית, מדובר על מוצר מורשה, מאושר ומפוקח | צילום: shutterstock

ישראל, כבר שנים רבות, נחשבת למובילת חקר מעלות ויתרונות הקנאביס בתחום המדע והרפואה ותגליות מרעישות בתחום שיפרו את חייהם ואת מצבם של עשרות אלפי חולים במחלות קשות וממאירות בישראל ושל עוד מיליונים רבים ברחבי העולם. הנוסחה הסודית פותחה בעקבות מחקרים רפואיים פורצי דרך ועברה תהליך ארוך של קבלת רישיונות ממשרד הבריאות, כך שמבחינה לגאלית, מדובר על מוצר מורשה, מאושר ומפוקח.

רגע לפני שאתם מורחים שמן קנאביס על הפנים, צפו בקטע מתוך בוקר חם

חושבים שאתם יודעים לצחצח שיניים היטב? תחשבו שוב

בלי הזרקות: קרם חדשני יעלים את הקמטים

7 מאכלים שיאריכו לך את השיער במהירות

בהריון? מה אסור לך לאכול ולא ידעת עליו

כיצד מזון מזין ואיכותי יכול ליצור מחלות בגופינו?