פיתוח ישראלי חדש יזהיר אתכם ממיגרנה יומיים מראש

פיתוח ישראלי למכשיר חדשני לשימוש ביתי, מאפשר לקרוא את גלי המוח שלנו ולהתריע על התקפי מיגרנות מבעוד מועד. כל הפרטים

זמן צפייה: 04:58

דמיינו לעצמכם שהייתם יכולים לחזות מראש התקף מיגרנה ולהיערך אליה מבעוד מועד, או למשל להקל על לילדים ומבוגרים הסובלים מבעיות קשב וריכוז. הכירו את חברת בריינמארק הישראלית אשר פיתחה מכשיר חדשני לשימוש ביתי, שמאפשר לקרוא את גלי המוח שלנו, ומציע זיהוי מוקדם וטיפול במגוון של מצבים נוירולוגיים, בין היתר התקפי מיגרנה. "האפליקציה Migraine Mark מציעה בלחיצת כפתור גילוי בעיות נירולוגיות", מסבירה יעל רוזן, מנכ"לית חברת בריינמארק, חברה לפיתוח טכנולוגי לעיבוד פעילות חשמלית מוחית.

כאב ראש כרוני הנובע ממתח הם נדירים, ולרוב משוייכים לפציעות בצוואר או בראש.
כאב ראש כרוני הנובע ממתח הם נדירים, ולרוב משוייכים לפציעות בצוואר או בראש.

האפליקציה יכולה לעזור לאנשים שסובלים ממיגרנות, באמצעות לחיצת כפתור אנו עושים בדיקה לגלי המוח. לאחר הלחיצה האפליקציה מתחילה סדרה של צפצופים ובודק את תגובת המוח אליהם, ככל שהתגובה לקול יותר איטית כך הסיכוי לסבול ממיגרנה גבוהה. "בתום הבדיקה, הנבדק מקבל הערכה באחוזים מהו הסיכוי להתקף מיגרנה ביומיים הקרובים", הוסיפה.

האפליקציה צפויה לצאת לקהל הרחב בקרוב מאוד, והחברה כבר עובדת על הפיתוח הבא שלה שצפוי לזהות את הטריגרים שגורמים לאנשים לסבול ממיגרנה, כמו מזון שאנו אוכלים, שעות שינה ועוד.

עוד ברשת בריאות

אילו סוגי כאבי ראש קיימים וכיצד מטפלים בהם?

האם התמכרות היא תוצאה של מצוקה חברתית?

מחקר חדש טוען כי דיאטה דלת חלבונים פוגמת בגוף

למה המנחים בהולנד עושים סמים בשידור חי? [brightcove_iframe video_id='health-articles-026' autoplay='0' credit='' kid='1_hx0zx6l4' duration='44']

העולם הבוקר כל הקטעים