אחת ולתמיד: כמה זמן לוקח לעשות סקס?

כולם יודעים שהקולנוע והטלוויזיה לא מציגים תמונה אמיתית לסקס, אבל מה באמת הזמן הממוצע של יחסי מין? מחקר חדש מצא את התשובה שאולי תפתיע אתכם

זמן צפייה: 00:56

הגיע הזמן לנפץ את האשליות לגבי סקס. בוא נודה באמת, יחסי המין המוצגים בסרטי פורנו או בקולנוע רחוקים מהמציאות מרחק שנות אור. אתן הנשים לא תיראו מושלמות בכל רגע, וזה בסדר גמור. ואילו אתם הגברים, אתם אולי חושבים שאתם מחזיקים באם-16 אך בפועל מחזיקים באקדח קצר טווח. וזה גם בסדר גמור. אבל חוסר התיאום הכי גדול בין המציאות לדמיון קשור לאורך יחסי המין.

מחקר חדש מצא כי הזמן הממוצע למשגל בין זוגות הטרוסקסואלים עומד על 19 דקות. אבל זה לא 19 דקות של חדירה, אלא 10 דקות על משחק מקדים ו-9 דקות על האקט עצמו.

לפי הסקר, זוגות הטרוסקסואלים משקיעים, פחות או יותר, את אותו הזמן על משחק מקדים ועל האקט עצמו
לפי הסקר, זוגות הטרוסקסואלים משקיעים, פחות או יותר, את אותו הזמן על משחק מקדים ועל האקט עצמו | צילום: shutterstock

המחקר, שפנה למעלה מ-4 אלף איש כדי לבדוק את ההתנהגות המינית שלהם, מצא כי 52 אחוזים היו מסופקים עם משך יחסי המין שלהם. לעומת זאת, 19 אחוזים מהנשים ו-23 אחוזים מהגברים היו שמחים לסקס ממושך יותר. עוד עולה מהסקר, הוא שזוגות הטרוסקסואלים משקיעים, פחות או יותר, את אותו הזמן על משחק מקדים ועל האקט עצמו. נתון מעניין, בהתחשב בעובדה כי המשחק המקדים הוא זה שלרוב מוביל לאורגזמה הנשית, ולא האקט עצמו.

אבל אם הנתון של 19 דקות הפתיע אתכם, מסתבר שהתוצאה הזו היא אפילו ארוכה יותר מהתוצאה של הסקר הקודם. המחקר הקודם שנערך ב-2008 מצא כי הזמן הממוצע ליחסי המין היה בין 3-7 דקות.

אז אולי זה עדיין נשמע לכם קצר, אבל לפחות אנחנו מתקדמים.

עוד ברשת בריאות

שבדיה מציעה: הפסקות סקס יזומות [brightcove_iframe video_id='health-articles-029' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_fh3frv9p' duration='41']

השילוש הקדוש: 3 פעולות להשגת אורגזמה נשית

7 יתרונות בריאותיים לצ'ה צ'ה צ'ה 

אילו סוגי כאבי ראש קיימים וכיצד מטפלים בהם?