לידה קלה עם שיטת היפנובירת'ינג

לא הרבה מדברים על זה, אבל המכשול המהותי עימו צריכות להתמודד נשים לפני הלידה הוא הפחד מהלידה. שיטת ההיפנובירת'ינג מציעה פתרון

זמן צפייה: 08:24

לא הרבה מדברים על זה אבל המכשול המשמעותי והמהותי ביותר עימו צריכות להתמודד ישים לפני הלידה הוא הפחד מהלידה. אותו פחד בו מצויה אישה לפני לידה, יוצר סטרס וכאב גופני, שבזמן אמת מעצימים זה את זה ויוצרים את החוויה הקשה אותה חוות נשים רבות בזמן הלידה.

שיטת ההיפנובירת'ינג היא שיטה המציגה גישה ייחודית, שאולי לראשונה, מספקת מענה ישיר לפחד. השיטה מבוססת על פשטות ועקרונות לוגיים ופרקטיים, שקל להבין וליישם באפקטיביות ובזמן אמת. במסגרת קורס הכנה ללידה של היפנובירת'ינג תוכלי לקבל כלים לבניית הבטחון האישי, הפגת פחדים, הגברת תחושת הרוגע והגברת תחושת הנינוחות בזמן הלידה.

היפנוברית'ינג

לא רק בשביל נשים רוחניות

השיטה פותחה על ידי קתרין גרייבס הבריטית, ומבוססת על ממצאי המחקר שנערך על ידי הגניקולוג, ד"ר גרנטלי דיק-ריד, כבר בתחילת המאה ה-20. ובניגוד לתפישה הרווחת, על מנת ללדת בקלות עם שיטת היפנובירת'ינג, אינך צריכה להיות אישה רוחנית ואפילו לא להתחבר לקונספט הרוחני.

שיטת ההיפנובירת'ינג מבוססת על עקרונות מדעיים, המשלבים טכניקות הרפיה מדעיות עם טכניקות דמיון מודרך מוכחות, במטרה להעניק לך שליטה מלאה על הפיזיולוגיה של גופך בזמן הלידה, ועל המחשבות שמשפיעות באופן ישיר על התחושות של בגופך ומוכנותו ללידה. שיטת היפנובירת'ינג מלמדת אותך למעשה למקד את עצמך בחוויה שאת עוברת, להתחבר יותר למה שקורה בגופך, בתוכך, עם התינוק שלך, ופחות בתהליך, בכאב ובפחד.

היפנוברית'ינג

השיטה שגם תהפוך אותך ובן/בת זוגך לצוות אחד

במסגרת הקורס, אותו מומלץ להתחיל בשליש השני להריון, תוכלי להכיר ולקבל שורה של כלים טכניים להרפיה והירגעות, אך יותר מכך, יעניק לך הקורס את ההבנה והמודעות הנדרשות לאפשרויות העומדות בפנייך ולהשלכות של כל בחירה שתבצעי. שילוב הכלים הטכניים עם המודעות והתובנה המנטאלית, הוא שהופך את השיטה לכל כך אפקטיבית גם במהלך הרגעים הלא נעימים של הלידה עצמה.

כל הכלים הנלמדים בקורס מבוססים על פשטות פרקטית, מתוך ההנחה שבזמן הלידה, יהיו אלה אך ורק הכלים הפשוטים שעליהם תוכלי לחשוב, ואשר אותם תוכלי ליישם בזמן אמת. הכלים הללו גם יסייעו בשילוב בן זוגך בתהליך, על מנת להפוך אתכם לצוות אחד לקראת הלידה.

נשים וזוגות שעברו את קורס ההכנה ללידה בשיטת היפנובירת'ינג, מעידים על חוויה מופלאה, שגם צוות הרופאים והאחיות עצמם נדהמו לגלות. זוגות אלה מעידים על תרומת הקורס לחיזוק הקשר והתמיכה ההדדית בין בני הזוג, לחיזוק הקשר של האב עם ילדו וליכולת האישית של היולדת עצמה, לעצב את חוויית הלידה בעצמה.

אם זה המקום בו את עומדת, ייתכן שזהו בדיוק הפתרון עבורך.

עוד ברשת בריאות

איך להתחבר להריון שלך?

נכון או לא נכון? עושים סדר במיתוסי הריון בקיץ

איך באים הורים לעולם?

בהריון? מה אסור לך לאכול ולא ידעת עליו

הג'ל שמחליף את הרחם