עומר ברק מציג רומנטיקה וגבריות חדשה

ספר הביכורים של העיתונאי עומר ברק, המגולל את סיפורו של גבר שמוכן לעשות הכל, אבל הכל, כדי למצוא את אהבת חייו, מתברר כסיפור אמיתי על חייו

זמן צפייה: 07:54

הספר "לחוץ חתונה" הוא מהז'אנר הספרותי "הקומדיה הרומנטית", ז'אנר שנחשב לסוגה שאינה עילית בישראל. אך למרות כל הציפיות הנמוכות, ספרו הראשון של עומר ברק – נמצא ברשימת רבי המכר כבר שלושה שבועות, מהשבוע הראשון בו יצא לחנויות.

"הספרות הישראלית מתעסקת בשלושה דברים באופן קבוע: קיבוץ, כיבוש ושואה. גם כשכבר מישהו כותב סיפור אהבה תמיד ייכנס שם הקונפליקט הפלסטיני, כי בלי הכיבוש זה לא כיף, אין ספרות כיפית בארץ", טוען הסופר עומר ברק. "הוצאות ספרים לא מהמרות על כותבים מצחיקים, כי להצחיק פחות נחשב בארץ. אני שמח מהתגובה של הוצאת מודן והקהל, ממנה אני המום. זה נורא משמח", הוסיף.

מאחורי הקומדיה הרומנטית הנשכנית והמצחיקה הזו עומד סיפורו הפרטי של עומר, שבאמת היה לחוץ חתונה מאז ומעולם, כיוון שהאמין שכך ייפרד מכל ייסוריו. לפני שנתיים אובחן כחולה באנהדוניה, מחלה נפשית נדירה למדי המונעת מאדם להיות מאושר או שמח, וגורמת לו להסתכל על החיים בצורה מרתקת ושונה מכל מה שאי פעם הכרנו.

"אני מנסה להציג בחור לא סטנדרטי ודרכו לדבר על גבריות חדשה, יש גברים שיודעים להבחין בין גוונים ורוד בייבי וורוד בזוקה למשל. ואני מדבר גם על נשיות אחרת, בספר הבחורה שאיתו מרוויחה יותר ממנו, היא לא רוצה מחויבות. הבחורה הרומנטית הזאת שחולמת על חתונה כל ילדותה לא באמת קיימת היום יותר במציאות הישראלית", הוסיף.

עוד ברשת בריאות

ספרו לנו בני כמה אתם, ואנחנו נבנה לכם לו"ז 

שבדיה מציעה: הפסקות סקס יזומות [brightcove_iframe video_id='health-articles-029' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_fh3frv9p' duration='41']

ספר לי מה אתה שונא ונמצא לך בת זוג

הוא והיא: זוגיות במבחן המציאות

7 יתרונות בריאותיים לצ'ה צ'ה צ'ה