הכירו את המשקה שכובש את תל אביב: הניטרו קפה

הניטרו קפה - המשקה החדש שכובש את תל אביב הוא שילוב היברידי בין קפה לבירה ללא אלכוהול

זמן צפייה: 03:45

עזבו אתכם מהאייס-קפה, כי הדור הבא של המשקאות המרעננים בקיץ כולל חנקן ואספרסו שיוצאים מברז של בירה. המשקה עצמו מופק מפולים מיוחדים הנחלטים במשך 24 שעות בחבית בירה ולאחר מכן נמזג ללקוח מתוך ברזי הבירה. התוצאה המתקבלת היא קפה צונן, חזק, עשיר בטעמים וארומה, קטיפתי בלי חלב, וסוכר כלל. רק 3 קלוריות ל-100 גרם.

בחוויית השתייה חליטת הניטרו לא דומה ללגימת ספל הפוך חמים, להפך - המשקה הזה מזכיר קודם כל בירה. החליטה מגיעה בטמפרטורה צוננת מאוד, והדחיסה של הנוזל דרך הברז החוצה יוצרת קצף סמיך המזכיר בירה גינס במרקם שמנתי אוורירי.

עוד בנושא:

איך לשרוד את הקיץ בלי קלוריות מיותרות?

המשקאות הבריאים שירעננו לכם את הקיץ

איך לשרוד את החופש הגדול בלי חור בארנק?

______________________________________

אסף שוורץ, הבעלים של רשת ברלינה, ניסה במהלך השנה האחרונה לפצח את שיטת הכנת הניטרו-קפה הטובה ביותר. "בשלב מסוים התפוצצה לי חבית והלך לי כל הדשא, ובפעמים אחרות השכנים התעצבנו עליי כי שיחקתי עם המתקן בלילות ועבדתי בשיטה של ניסוי וטעייה", הוא מספר.

 

ניטרו קפה
התוצאה המתקבלת היא קפה צונן, חזק, עשיר בטעמים וארומה, קטיפתי בלי חלב וסוכר כלל

התוצאה של האקספרימנטים של שוורץ כבר נמכרת בסניפי קופי סטיישן בעיר, והוא מחפש רשתות קפה נוספות שירצו לרכוש את עמדת ברז הניטרו שהוא מציע. "בתהליך הניטרו שיטת הטחינה של הפולים שונה, חולטים אותם במים קרים מאוד ולא במים חמים, בתהליך מאוד ממושך והתוצאה היא משקה מתוק", מסביר שוורץ.

לטענת שוורץ, הניטרו קפה יותר בריא, כי האבקות מהם מכינים אייס קפה מכילות כמויות אדירות של סוכר, ואילו למשקה הזה, לא מוסיפים סוכר בכלל, כך שהמשקה הזה מתאים גם לסוכרתיים. "זה משקה מדהים ואנחנו מרגישים שהקהל בשל לזה", סיכם שוורץ. צפו בראיון המלא מתוך בוקר חם

החופש הגדול