אומגה, שייט בין האיים וגבעות שוקולד: פיליפינים למשפחות

טיול ג'יפים בשטח, אומגה אתגרית וגבעות שוקולד: קחו את הילדים וסעו לפיליפינים, חופשה מלאת ריגוש ואדרנלין מובטחת לכם

זמן צפייה: 00:30

חופים לבנים, מי ים צלולים, תופעות טבע ייחודיות, נופים עוצרי נשימה ותושבים מקומיים מסבירי הפנים כל אלה הופכים את האיים פיליפינים לאחד היעדים האהובים ביותר על משפחות היוצאים לחופשה משפחתית עם הילדים.

ככלל, קל מאוד לטייל בפיליפינים, מאחר והתשתיות בה בהחלט ברמה סבירה (יחסית למדינות עולם שלישי) והשירותים התיירותיים זמינים ונגישים לכל. בסופו של דבר, זהו יעד מצוין לכל המשפחה, ואפשר בקלות לתכנן טיול בהתאם ללו"ז, לתקציב ולהעדפות האישיות של כל המשפחה.  הכנו עבורכם המלצה לחופשה חלומית עם הילדים, המשלבת בין נופים ייחודיים ואטרקציות בפיליפינים, מלאות אדרנלין וריגושים.

הרי געש פעילים וסוסים

הנקודה הטובה ביותר להתחלת הטיול בפיליפינים היא כמובן הבירה מנילה, מאחר שאל שדה התעופה שבשטחה מתנקזות רוב הטיסות הבינ"ל הנוחתות בפיליפינים. בנסיעה דרומה ממנילה, לכיוון אגם טאאל, נמצא הר געש מרהיב במראהו.  ההר הנחשב לאחד הפעילים באזור, נמצא על אי בלב אגם, כשבתוך לוע ההר שוכנת לגונה מרהיבה. הנוף הנשקף מנקודת התצפית שברום ההר בהחלט שווה את המאמץ הכרוך בחציית האגם טאאל בסירה וברכיבה על סוסים על אדמת הגופרית.

ג'יפים 4X4, אומגה אתגרית ומפל שוצף

טיול ג'יפים בשטח הנו חוויה מהנה במיוחד המאפשרת לכם להגיע למקומות שלא ניתן להגיע אליהם באמצעי תחבורה אחרים. מסלול הנסיעה דרומה ממנילה, אל עבר נהר פג'סנחאן עובר בדרך הררית המותאמת במיוחד לנהיגה ברכבי שטח. למי מכם שחושש מנהיגה בארץ לא מוכרת, ניתן לשכור רכבי 4X4  כולל נהג צמוד במנילה, ולחובבי האקסטרים קיימת האפשרות לשכור את הרכב לנהיגה עצמית.

לאחר שיצאתם אל הדרך, מומלץ לעצור באתר האומגות המוקף ביער ירוק לחוויה שתעלה לכם את רמות האדרנלין גבוה במיוחד. לאחר מכן, המשיכו בנסיעה אל גדת נהר הפג'סנחאן שם תשוטו בבנקה (סוג של קאנו) בעזרתם האדיבה של השייטים הנמרצים, המרחפים על פני המים נגד כיוון הזרם. במהלך השיוט תיהנו מהנוף העשיר בצמחיה מרהיבה המעטרת את גדות הוואדי, ובוודאי גם תפגשו בילדים הרוחצים בנהר, בדייגים ובנשים הכובסות במי הנהר. לאחר שתגיעו לנקודת מפל המים השוצפים הנופלים בעוצמה מגובה של כ-100 מ', תוכלו להתרענן במי הנהר הצוננים.

טיול ג'יפים בפיליפינים: אטרקציה שלא תשכחו. צפו

[brightcove_iframe video_id='mood-destination-guides-philippines-001' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_jynnna8v' duration='39'']

גבעות שוקולד, קופים גמדיים וסופרמן

במרחק שעת טיסה ממנילה, נמצא האי בוהול ובו אחת מתופעות הטבע הגיאולוגיות המרהיבות למראה – "גבעות השוקולד", שזכו לשמן בשל הדמיון הרב לבונבוניירת שוקולד גדולת ממדים, במיוחד בעונת הקיץ כאשר העשב הירוק מתחלף לצבע חום. הגבעות, האחידות בגודל ובמראה, מורכבות מסדרה של 1268 גבעות סימטריות, הנישאות לגובה של עד כשלושים מטרים, וכל מי שצופה בהן מתקשה להאמין שהן יצירת הטבע ולא מעשה ידי אדם.

בהמשך, מומלץ  להגיע אל נהר הלובוק ולשוט בסירה שהיא למעשה מסעדה צפה. השיט הנעים עובר ביער "בילאר" שהוא מעשה יד אדם ועציו ניטעו בשנת 1960. לבסוף, המשיכו לאתר השימור שם חי הקופיף הפיליפיני , הזעיר בגודלו (גובהו כ-120 מילמטרים בלבד) ונדיר למראה.

אחת האטרקציות האהובות על ילדים ומבוגרים כאחד, היא האומגה העוברת מעל נהר הלובוק, אותו תוכלו לראות מזווית קצת אחרת. לאמיצים במיוחד יש אפשרות לרכוב על אופני אומגה או לרחף באוויר באומגה-סופרמן.

זכו לשמן בשל הדמיון הרב לבונבוניירת שוקולד גדולת ממדים. גבעות השוקולד, בוהול, פיליפינים | צילום: shutterstock

לקפץ בין איים בבורקאי

האיים הפיליפינים הם ארכיפלג המונה  7,107איים, חלקם מאוכלסים וחלקם בתוליים. מומלץ להגיע בטיסת פנים לאחד מהאיים האקזוטיים בהם יש שדה תעופה כמו האי בורקאי, שחופיו נבחרים שנה אחר שנה כחופים היפים בעולם בדירוגים שונים. הדרך הטובה ביותר ליהנות מהחופים המרהיבים היא באמצעות סיור איים (Island Hopping) – פעילות ימית מהנה הכוללת שיט בין הלגונות, עצירה לשנירקול וארוחת צהריים על טהרת דגים ופירות ים טריים, שזה עתה נמשו מהמים.

פעילות ימית מהנה הכוללת שיט בין הלגונות, עצירה לשנירקול וארוחת צהריים. סיור איים | צילום: shutterstock

למידע נוסף על נופש בפיליפינים כנסו למדריך המלא של flyeast לפיליפינים, חופשה מהנה!