חופשה בסטייל: המלונות הכי מפנקים בפיליפינים

רחוק מעיניהם של השורדים שלנו: בפיליפינים יש מלונות שהם גן עדן

זמן צפייה: 00:43

אל תתנו לתנאי השטח הקשים של השורדים להטעות אתכם. בפיליפינים יש מבחר של בתי מלון מפנקים שינעימו לכם את החופשה. הנה רשימה של המלונות הכי שווים בפיליפינים שבחרנו עבורכם.

גן עדן אקסקלוסיבי

בראש הרשימה בחרנו למקם את מלון שנגרילה הנמצא באי בורקאי, ונחשב לאתר הנופש המפואר והוותיק ביותר בפיליפינים. רבים מאורחי המלון מתארים אותו כ"גן עדן פרטי" בשל מיקומו ברצועת חוף פרטית שאורכה כ-350 מטרים, ממנה נשקף נוף פנורמי של מי הטורקיז המתמזגים בשמי התכלת. חוויית האירוח המפנקת מתחילה כבר לאחר הנחיתה בשדה התעופה הנמצא באי קטיקאלאן, כשצוות המלון מקבל את אורחיו בטרקלין אקסקלוסיבי. לאחר שיוט של 30 דקות בספיד-בואוט מגיעים לאתר נופש המעוצב בסגנון אלגנטי ויוקרתי.

במלון למעלה מ-200 חדרים הפזורים בתוך חורש טבעי, כשבכולם מרפסת מרווחת.  בווילות ובסוויטות אף ניתן לקבל שירות של באטלר פרטי שכל ייעודו בחיים הוא לספק את כל הגחמות של אורחיו. מתקניו של המלון היוקרתי כוללים שתי בריכות שחייה ושבע מסעדות, ומומלץ שלא לפספס ארוחת ערב רומנטית במסעדת "רימה" (Rima), המבוקשת מאוד גם בקרב מי שאינו אורח המלון ומגישה תפריט מדויק ומוקפד. בנוסף יש כמובן מרכז ספא מפנק, מגרש טניס ומגוון פעילויות ספורט שיאפשרו לכם להנעים את זמנכם בזמן הטיול בפיליפינים.

גן עדן על המים

שיק טרופי בפריים לוקיישן

מלון The Lind נפתח לאורחים רק ב-2016 וכבר הצליח להתברג לרשימת המלונות המבטיחים ביותר באי בורקאי, הרבה בזכות מיקומו המנצח. המלון מעוצב בסגנון טרופי-שיקי המעניק אווירת חופש מוחלט ובו 119 חדרים וסוויטות. בכל חדר מרפסת המשקיפה לאחד מהשלושה - לגן ירוק, לבריכה או לים ובעלי המזל יכולים ליהנות מנוף פנורמי לשלושתם. בחלק מחדרי הגן יש בריכה צמודה, אך גם מי שלא זכה לתענוג יכול ליהנות משכשוך בבריכת אינפיניטי הממוקמת על גג המלון או להתרענן בבריכה המרכזית. ארוחות הבוקר העשירות שישאירו אתכם שבעים כמעט לכל היום מוגשות במסעדת "טארטין" (Tartine) אך גם ממי שאחר לקום, לא יישאר רעב ויוכל לטעום אוכל משובח במסעדה-קפה הנמצא ברחבה המרכזית. המלון מציע שירותי שאטל לסטיישן 2 – אזור ההמולה, האקשן והקניות, ולאחר שתתעייפו מהרעש תוכלו לחזור ולהירגע מול השקיעה היפה בעולם.

שופינג במקאטי

מלון פנינסולה שבבירה מנילה, זוכה לדירוג גבוה מצד אורחי המלון, בעיקר בשל מיקומו המרכזי באזור רובע העסקים במקאטי. מלבד לחדרים הממוזגים עם גישה ל-WIFI, מתקני המלון כוללים בין היתר מרכז ספא וסאונה, חדר כושר, בריכה והיצע של שמונה מסעדות. ארוחות הבוקר העשירות מוגשות במסעדה המרכזית, ומי שמחפש לטעום אוכל נפלא מהמטבח האסיאתי ישמח לבקר במסעדת "ספייסס" (Spices). במרחק דקות הליכה ספורות תוכלו לבקר במרכזי הקניות הרבים שבסביבה ולפרגן לעצמכם במסע קניות במנילה.

אורבני ומפנק

שמו הייחודי של המלון  I'M מציב במרכז את האורח כביטוי לתפיסת שירות מוקפדת.  זהו המלון הראשון במנילה שעוטר ב-5 כוכבים וידוע בעיצובו האורבני והמפנק. כל חדרי המלון מעוצבים בקפידה עם רצפות פרקט ואבזור מלא להבטחת שהייה מוצלחת במיוחד. אורחי המלון יכולים ליהנות ממתקנים בסטנדרט גבוה במיוחד ובראשם מרכז ספא חדיש ומפואר, המשתרע על פני שטח של 3800 קמ"ר ועל פני שש קומות, מסעדות, בריכת אינפיניטי וכל מה שחלמתם עליו לחופשה בפיליפינים.

מה רע בחוף פרטי? | צילום: shutterstock

אהבתם? הפיליפינים מציעים עוד הרבה מעבר. למידע נוסף על טיול לפיליפינים בקרו ב-Flyeast - מכירים לך את המזרח הרחוק, מקרוב.

החופשות החמות של הקיץ עכשיו אצלנו בפייסבוק