לילה לבן: איפה מבלים בזקינטוס?

חיי הלילה של זקינטוס מתחלקם לשניים- אלו שבלאגאנס, ואלו שבצליבי. רגוע או פרוע - צפו

זמן צפייה: 00:44

Cheeky Tikis Bar

הבר הזה, שממוקם בלאגאנס, מתהדר בצוות שמגיע כל ערב לעבודה במטרה אחת- לשמח את הקהל שמגיע אליו. האווירה מסיבתית מהרגע הראשון שנכנסים, ואין סיכוי שלא להגיע לבר תוך דקות ספורות. הברמנים מפנקים בשוטים חינם, המוסיקה לא עוצרת לרגע והצעירים מצביעים ברגליים וחוזרים לכאן מדי ערב.

‪Ark Bar

גם הברים שממוקמים ברצועת החוף צליבי נותנים פייט. ארק בר הוא מקום כמעט משפחתי, שאם הייתם בו ערב אחד- ודאי התקבלתם בסבר פנים יפות על ידי ניקולס הבעלים ולכן תחזרו שוב, ולא רק בגללו- הצוות שמח, המוסיקה נהדרת, האלכוהול איכותי יחסית לברים באזור, והמקום עצמו לא עמוס מדי.

המסיבה הלבנה

המסיבה הלבנה מתקיימת מדי יום ראשון,  באי קטן עם גשר שמוביל אליו. המסיבה מתחילה ב7 בערב ונמשכת עד 12 בלילה, כשהעניין הוא שכולם באים בלבן. קהל הבמלים במסיבות האלה הוא צעיר יחסית, תוכלו למצוא שם צעירים ישראלים לפני גיוס, ותיירים צעירים מכל העולם.

בית הקפה ב-Zante

לרגועים מביניכם שמעדיפים לשתות כוס יין עם נקודת תצפית יפיפייה בערב, זהו מקום מושלם. תוכלו לראות מכאן את כל העיר, את המפרץ, ולהנות משירות נפלא ומאלכוהול משובח.

Oceanic Chill Out

אם אתם מעדיפים את הערב שלכם אלכוהולי, עם מוסיקה מעולה, אבל לא מלא בקפיצות מהבר וצעירים שיכורים כבר בעשר, זה לגמרי המקום בשבילכם. הצ'יל אאוט זהו בר נפלא שנמצא בזקינטוס ובו ספות נוחות, מוזיקה מחמשת העשורים האחרונים ו- 140 סוגי קוקטיילים שונים.

טיפ: כל רצועת החוף לאגאנס מלאה בברים ומועדונים, כל מה שצריך לעשות זה פשוט לטייל לאורך הרצועה ולבחור את המקום המתאים לכם.

החופשות הכי שוות עכשיו אצלנו בפייסבוק

  • לעוד מידע על יוון ליחצו כאן