קופצים רוקדים: מה עושים בזקינטוס עם ילדים?

פארקים, טיולי כרכרות ועוד כמה אטרקציות שמתאימות לקטנים ולגדולים באי המטורף והקסום הזה. מוכנים?

זמן צפייה: 00:44

פארק המים Zante

הפארק נמצא ב- Sarakinado בחלקו המזרחי של האי. במקום בריכות שחייה, מגלשות ענקיות, אבובים, מפלים, מסלולי קרטינג וטרמפולינות, אבל גם הרגועים שביניכם יוכלו להנות ממסעדות ופינות שיזוף יפות.

פארק המים Tsilivi

אין כזה דבר יותר מדי פארקי מים כשמדובר ביוון, ובטח לא כשמדובר בטיול משפחות. בפארק הזה גם כן בריכות שחייה, מגלשות, רפטינג, אבובים ועוד מתקני מים שונים. הפארק נמצא בTsilivi.

טיולי כרכרות

את עיר הבירה זקינטוס תוכלו לחוות מטיול רגלי, אך יש סיכוי לא רע שהילדים שבמשפחה יתלהבו מאד לנסוע בעיר הבירה היפה עם סוס וכרכרה, ולנופף לעוברים ולשבים.

עיר הנמל זנטה

בזנטה תוכלו ליהנות מאווירת יוון האמיתית, עם טברנות ונופים שאפשר להסתובב בהם עם המשפחה. אחד הרחובות היפים ביותר הוא אלכסנדר רומא. אם תגיעו ביום, תוכלו ללכת לכיוון השוק ולטעום מאכלים מקומיים. הילדים התלהבו בעיקר מדוכני כדורי הבצק שנראים כמו סופגניות עם רטבים טעימים כמו קרמל, שוקולד, פירות. בהמשך לדוכנים יש שוק ענק ומגוון.
אם תגיעו לכאן בערב, תוכלו ליהנות משלל המסעדות ומהאווירה השוקקת.

Porto veromi

פורטו ורומי היא רצועת חוף קטנטנה שממנה ניתן לעלות על סירה קטנה ולשוט לחוף האנייה הטרופה, שם יחכה לכם נוף מהמם שהילדים התלהבו ממנו בוודאות, ויש סיכוי לא רע שגם אתם. שיט התענוגות הזה יעלה לכם 15 יורו, והוא יוצא כל 40 דקות.

רוצים לסגור חופשה מושלמת לקיץ? להמלצות הכי שוות היכנסו לפייסבוק שלנו

  • לעוד מידע על יוון ליחצו כאן