בחירת הגמר: מהו הקרב הגדול של העונה?

לקראת הגמר הגדול של "הישרדות" שייערך בעוד שלושה ימים, החלטנו לבדוק מהו הקרב הגדול של העונה

סקר בחירת הגמר - הקרבות הגדולים

"הישרדות" היא משחק בין אנשים עוצמתיים, פיזית ומנטאלית, שיעשו הכל כדי לשרוד ולהתקדם צעד נוסף לכיוון מטרותיהם. במהלך העונה עברו השורדים אתגרים ומשימות רבות שהביאו אותם להתמודד מול עצמם, ומול היריבים החזקים שלהם, מה שזימן לנו קרבות אימתניים שסיפקו רגעים מותחים ומסעירים. השורדים התמודדו על יתרונות משמעותיים, על הישרדותם במשחק ובדרך, גילו כוחות שלא ידעו שקיימים בהם.

לקראת אירוע הגמר שיתקיים ב-16.9, החלטנו לשאול אתכם: מהו הקרב הגדול של העונה?

ענבר ומעיין במבחן אש גורלי על הישארות במשחק

[brightcove_iframe video_id='mood-survivor-season-02-clips-ep16-part-seker-04' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_ydm47ujt' duration='213'']

במועצת השבט של בוהאיי נפל דבר כשאמיר הפתיע את מעיין ושגיא, פנה נגדם וחבר לענבר וזהבי כדי לנסות ולהדיח את מעיין מהמשחק. המהלך הימם את מעיין ושגיא, שהיו בטוחים שאמיר בצד שלהם, ושיש להם רוב על מנת להדיח את ענבר. השתלשלות האירועים הבלתי צפויה הובילה למבחן האש היחיד בכל העונה של "הישרדות פלוואן", ובו השתיים נאלצו להילחם ראש בראש, על מקומן בשבט בוהאיי.

ענבר ומעיין היו צריכות להדליק אש גבוהה מספיק כדי לשרוף את החבל ולקרוע אותו, כאשר הראשונה שתצליח, תנצח בקרב האש. ענבר כבר הדליקה אש בעבר ובאה לקרב כשהיא בטוחה ביכולתה לעשות זאת, מעיין לעומתה עוד לא הדליקה אש וחששה שלא תצליח לעמוד במשימה. כששגיא וזהבי עוקבים בדאגה אחרי המתרחש, נראה היה שענבר לוקחת, ואילו מעיין הולכת הביתה - אלא שברגעים האחרונים הצליחה מעיין להבעיר אש גבוהה מספיק, לקרוע את החבל ולנצח את ענבר. מופתעת בעצמה מהיכולות שגילתה, מעיין צהלה ורצה אל זרועותיו של שגיא, בעוד שענבר המאוכזבת לקחה הכל ברוח ספורטיבית והודחה מהמשחק.

הקרב הגדול על החזרה למשחק של ארבעת המודחים

[brightcove_iframe video_id='mood-survivor-season-02-clips-ep19-part-seker-04' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_ch54gwcg' duration='102'']

מנגיסטו, ענבר, יוסי ובר, בילו יחד באי המתים ורק חיכו להזדמנות שלהם לחזור למשחק, בדיוק בזמן לאיחוד. החברים שנותרו בשבטים ליגאוו ובוהאיי, היו המומים לגלות ששניים מתוך הארבעה הולכים לחזור ובגדול, כשהמנצח הראשון במשימה, יזכה לענוד גם שרשרת חסינות אישית. כשכל כך הרבה עומד על הפרק - לא היה ספק שמצפה לנו קרב ענק בין הארבעה, שנתנו הכל כדי לנצח.

במשימה מורכבת, שבסופה היו צריכים ארבעת המודחים להרכיב שלבים בסולם בדרכם אל הניצחון, ענבר עושה את הבלתי יאמן, עוקפת את יוסי ומטפסת ראשונה במעלה הסולם, בדרכה חזרה אל המשחק ואל שרשרת החסינות הנכספת. יוסי מגיע שני וזוכה גם הוא לחזור לשבט, משאיר מאחוריו את בר ואת מנגיסטו, השורד הנצחי של אי המתים, שמהרגע הראשון רק חיכה שיגיע יומו לחזור למשחק. בר אמנם לא הייתה קרובה לנצח בקרב, אך מנגיסטו, שנלחם בכל הכוח חזר לאי המתים כשהוא מאוכזב וכועס על עצמו. ענבר ויוסי, מתאחדים עם חבריהם ואויביהם בשבט המאוחד, שבט טגאיי.

קרב העיוורים בין מנגיסטו לשגיא על המקום באי המתים

[brightcove_iframe video_id='mood-survivor-season-02-clips-ep26-part-seker-04' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_ovcjt316' duration='144'']

מנגיסטו הוא ללא ספק ה-אלוף הבלתי מעורער של אי המתים, שהצליח לנצח את כל המודחים במשחק ובסופו של דבר, לחזור לשבט טגאיי רגע לפני הגמר. אלא שהקרב הזה לא היה רק שלו, וגם הניצחון בו הוענק לו הודות לאישה אחת עם אנרגיות של צבא שלם. בקרב ביניהם על אי המתים בחרו מנגיסטו ושגיא בשורד מהשבט, שיכוון אותם במהלך המשימה בעוד שעיניהם מכוסות. שגיא בחר במעיין, עליה הוא סומך יותר מכל אחד אחר, ואילו מנגיסטו עשה בחירה שהתגלתה כמוצלחת במיוחד ובחר בענבר.

בעוד מעיין מנסה להכווין את שגיא בתוך המבוך, ענבר לקחה פיקוד וצרחה בשיא הכוח את הוראות ההכוונה שלה לכיוונו של מנגיסטו בקול רם כל כך, עד ששגיא התקשה לשמוע את הוראותיה של מעיין. ענבר קפצה, זזה, ולא הפסיקה להכווין את מנגיסטו ולעודד אותו - גם לאחר שלא היה צריך עוד להסתמך על קולה. היא הוכיחה את עצמה כשחקנית הדומיננטית ביותר בקרב הזה, ובסופו של דבר - הביאה למנגיסטו את הניצחון.

נתי זוכה בשרשרת החסינות כנגד כל הסיכויים

[brightcove_iframe video_id='mood-survivor-season-02-clips-ep31-part-seker-04' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_1a3z2v0h' duration='224'']

בקרב על שרשרת החסינות שתבטיח מקום ברביעיית הגמר של "הישרדות", נתי לא רק נאבק על השרשרת אלא על מקומו במשחק, בידיעה שהוא המודח הבא בתור אם לא ינצח. ענבר, מנגיסטו, מעיין ומיכל היו מוכנים לעשות הכל, כדי שנתי לא יענוד את שרשרת החסינות וניתן יהיה להדיחו, אלא שדווקא כשהוא בודד, ונאלץ להילחם לבד מול כולם - נתי מגלה תעצומות נפש, אוזר כוחות שלא ידע שקיימים בו, ומנצח במשימה על אפם וחמתם של השאר.

בתחילת המשימה, בשלב המבוך, נתי מצא עצמו במצוקה קשה כשהוא נתקע בין הקורות, לא הצליח לנשום וציפה שחבריו לשבט יעזרו לו, למרות הסיטואציה התחרותית. כשאף אחד לא בא לעזרתו, הבין נתי שהוא לבד יותר מאי פעם, והדחף לנצח גבר על כל חולשותיו. נתי חילץ את עצמו מהתסבוכת, עלה לשלב השני של המשימה, והצליח לנצח את מנגיסטו וענבר ההמומים, שלא היו מוכנים כלל לשקול את האפשרות שנתי ינצח במשימת החסינות. בדיוק כשהוא צריך אותה יותר מכל דבר אחר, זוכה נתי בשרשרת החסינות הראשונה שלו, ומבטיח את מקומו ברביעיית הגמר.

 

 

עוד על "הישרדות":

לחצו כאן – כדי לצפות בפרקים של הישרדות

מי השורד שעשה לכם את העונה? הצבעת הגמר ל"שורד האהוב" בעיצומה! הצביעו והשפיעו

בחן את עצמך: איזה שורד אתה מ"הישרדות"?

מה שנגמר על האי – ממשיך בוילת המושבעים! לחצו כאן לצפייה בפרקים המלאים